ZP: PN 124/04 - środki czystosci
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 26 kwietnia 2004
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Danuta Rychlicka, tel.: 8528503 wew.105)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawe środków czystości do ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w Specyfikacji asortymentowej.Dostawa obejmować ma przywóz towaru do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek.


Wymagany termin wykonania zamówienia: kazdorazowa dostawa - 3 dni od zlozenia zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia: 12 maja 2004 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 12 maja 2004 o godz. 10:30 w pokoju nr 17c


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
-posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
-złożą wymagane w punkcie 5 SIWZ dokumenty potwierdzające spełnianie w/w warunków, tj.:
1. odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2.w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej umowę spółki cywilnej i uchwałę, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy spółki) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników;
3.w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość przedstawionej oferty dwukrotnie przewyższa wysokosc kapitału zakładowego spółki, odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie osób reprezentujących spółkę do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o takiej wartości (względnie odpis uchwały wspólników upoważniającej do złożenia oferty) lub odpis umowy spółki, jeżeli upoważnienie o którym mowa, wynika z jej zapisu, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych .
4.w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; liderem konsorcjum winien być ten podmiot, który spełnia minimum 50% warunków finansowych;
5.oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
cena 90%
termin realizacji każdorazowej dostawy 10%

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)