ZP: PN 128/04
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 27 maja 2004
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: doc dr hab. Marek Figlerowicz tel.: 8528503 w.103)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

dostawę do siedziby Zamawiającego, instalację (montaż), uruchomienie i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi czytnika do mikromacierzy o parametrach technicznych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Wymagany termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty obustronnego podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia: 14 czerwca 2004 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 14 czerwca 2004 o godz. 12:30 w pokoju nr 17c


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- dokonają obowiązkowej wizji lokalnej w celu uzgodnienia szczegółów technicznych oraz określenia ilości materiałów niezbędnych do wykonania prac,
- złożą wymagane w punkcie 5 SIWZ dokumenty potwierdzające spełnianie w/w warunków, tj.:
1. odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej umowę spółki cywilnej i uchwałę, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy spółki) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników,
3. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość przedstawionej oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego spółki, odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie osób reprezentujących spółkę do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o takiej wartości (względnie odpis uchwały wspólników upoważniającej do złożenia oferty) lub odpis umowy spółki, jeżeli upoważnienie o którym mowa, wynika z jej zapisu, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych,
4. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; liderem konsorcjum winien być ten podmiot, który spełnia minimum 50% warunków finansowych,
5. oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych,
6. szczegółową specyfikację techniczną, katalog z oferowanym urządzeniem oraz parafowany wzór umowy.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
1. cena waga 70 %
2. parametry techniczne waga 20 %
3. warunki gwarancji i serwisu waga 10 %

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)