ZP: PN 137/04
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 10 sierpnia 2004
Kwota przetargu: powyżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: doc. dr hab. Maciej Stobiecki tel 061 852 85 03 wew. 131)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

dostawę do siedziby Zamawiającego, instalację, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi SPEKTROMETRU MASOWEGO TYPU MALDI TOF
o parametrach technicznych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 22.12.2004

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 B lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia: 04 października 2004 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 B


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 04 października 2004 o godz. 10:30 w pokoju nr 17 C


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- złożą wymagane w punkcie 1.3 SIWZ dokumenty potwierdzające spełnianie w/w warunków, tj.:
1. odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2. wykaz wykonanych podobnych dostaw, w tym co najmniej jednej dostawy spektrometru
3. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej umowę spółki cywilnej i uchwałę, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy spółki) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników,
4. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość przedstawionej oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego spółki, odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie osób reprezentujących spółkę do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o takiej wartości (względnie odpis uchwały wspólników upoważniającej do złożenia oferty) lub odpis umowy spółki, jeżeli upoważnienie o którym mowa, wynika z jej zapisu, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych,
5. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania
(z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; liderem konsorcjum winien być ten podmiot, który spełnia minimum 50% warunków finansowych,
6. oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych,
7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego
8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
9. dowód wniesienia wadium
10. katalog z oferowanym urządzeniem oraz parafowany wzór umowy.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
cena 80%
warunki gwarancji i serwisu 20%

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 5.000,00 zł

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)