ZP: PN 139/04 |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 15 września 2004 |
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: prof. dr hab. Adam Kraszewski tel.: 852 85 03 wew.181)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
dostawę do siedziby Zamawiającego, instalacje (montaż), uruchomienie i przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania i użytkowania systemu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej o parametrach technicznych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pożądany termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty obustronnego podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia: 01 października 2004 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 01 października 2004 o godz. 10:30 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- złożą wymagane w punkcie 5 SIWZ dokumenty potwierdzające spełnianie w/w warunków, tj.:
1. odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o podobnej wartości, zawierający co najmniej jedną dostawę systemu analogicznego do będącego przedmiotem niniejszego przetargu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres odbiorcy),
3. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej umowę spółki cywilnej i uchwałę, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy spółki) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników,
4. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość przedstawionej oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego spółki, odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie osób reprezentujących spółkę do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o takiej wartości (względnie odpis uchwały wspólników upoważniającej do złożenia oferty) lub odpis umowy spółki, jeżeli upoważnienie o którym mowa, wynika z jej zapisu, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych,
5. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; liderem konsorcjum winien być ten podmiot, który spełnia minimum 50% warunków finansowych,
6. oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych,
7. szczegółową specyfikację techniczną, katalog z oferowanym systemem oraz parafowany wzór umowy.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
1. cena 60 %
2. parametry techniczne 30 %
3. okres gwarancji 5 %
4. warunki serwisu 5 %
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)