ZP: PN 146/04 - sprzęt komputerowy |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 05 listopada 2004 |
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: mgr inż Zbigniew Ołtuszyk, tel.: 858-2016)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
dostawę do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz elementów komputerowych, sieciowych i oprogramowania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty obustronnego podpisania umowy oraz dla części A.VII - 14 stycznia 2005r, a dla części B.I. - 5 tygodni od daty obustronnego podpisania umowy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia: 22 listopada 2004 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 22 listopada 2004 o godz. 10:30 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- złożą wymagane w punkcie 5 SIWZ dokumenty potwierdzające spełnianie w/w warunków, tj.:
1. odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej umowę spółki cywilnej i uchwałę, z której jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy spółki) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników;
3. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość przedstawionej oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego spółki, odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie osób reprezentujących spółkę do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o takiej wartości (względnie odpis uchwały wspólników upoważniającej do złożenia oferty) lub odpis umowy spółki, jeżeli upoważnienie o którym mowa, wynika z jej zapisu, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych .
4. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; liderem konsorcjum winien być ten podmiot, który spełnia minimum 50% warunków finansowych;
5. oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych,
6. parafowany wzór umowy oraz szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
cena całego zamówienia 70%
parametry techniczne i jakość oferowanego sprzętu 20%
warunki gwarancji i serwisu 10%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)