ZP: Komputery - 180/06 |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 06 października 2006 |
Kwota przetargu: powyżej 60.000 EURO |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Anna Rosińska - Polak)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego oraz instalacja sprzętu komputerowego według konfiguracji zawartej w części 4 SIWZ.
Część A - zestaw komputerowy
Część B – zestaw komputerowy
Część C – zestaw komputerowy
Część D - zestaw komputerowy
Część E – zestaw komputerowy
Część F – notebook + drukarka
Część G – zestaw komputerowy
Część H – oprogramowanie
Część I - dodatkowe elementy komputerowe
Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 od daty zawarcia umowy przez Strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Korespondencja z wykonawcami:
Oferty należy składać do dnia: 23 października 2006 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 23 października 2006 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
a) wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b) wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do:
– złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
– złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
c) wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
1. cena waga 80%
2. parametry techniczne waga 10%
3. serwis i gwarancja waga 10%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część A - zestaw komputerowy
Część B – zestaw komputerowy
Część C – zestaw komputerowy
Część D - zestaw komputerowy
Część E – zestaw komputerowy
Część F – notebook + drukarka
Część G – zestaw komputerowy
Część H – oprogramowanie
Część I - dodatkowe elementy komputerowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)