ZP: Zakład Działalności Pomocniczej PAN PN 01/2009 |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 02 grudnia 2009 |
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
INNE
ul.Noskowskiego 12/14
tel:
email: przetargi@man.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Maciej Lulka)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu (ul. H.Sienkiewicza 18, 72-600 Świnoujście), w szacunkowej ilości rocznej 30.000 litrów.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy przez Strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr sekr.p.207 w cenie Forma elektroniczna bezpłatnie. lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Korespondencja z wykonawcami:
Oferty należy składać do dnia: 14 grudnia 2009 do godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr sekretariat - pokój 207
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 14 grudnia 2009 o godz. 13:15 w pokoju nr sekr.p.207
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
f) spełniają określone niniejszą specyfikacją wymagania,
II Dokumenty składające się na ofertę:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4,
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5,
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4. a),b) – jeżeli jest spółką z o.o. i w pkt. 7.4.d),
c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155),
d) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań
w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty,
e) poświadczona kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi,
f) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 6 do oferty.
g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (lub, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje).
5. W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie od wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów:
a) zaparafowanego projektu umowy - załącznik nr 2 SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
cena – 60,
termin realizacji dostawy – 30,
termin płatności – 10
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02/12/2009 pod numerem 228075 - 2009
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 14 grudnia 2009
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)