ZP: PN 243/10 Dostawa fitotronu
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 28 stycznia 2010
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fitotronu do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego wraz z, według parametrów technicznych zawartych w 4 części SIWZ.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) bezpłatne szkolenie z obsługi urządzenia podczas instalacji wraz z testami wszystkich funkcji przedmiotu zamówienia
b) udzielenie gwarancji - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte
w punkcie I.19 SIWZ.
c) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna)
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.


Wymagany termin wykonania zamówienia: 126 dni od daty zawarcia umowy przez Strony

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia: 15 lutego 2010 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 15 lutego 2010 o godz. 10:15 w pokoju nr 205


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie I.5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw odpowiadającym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do oferty, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez każdego z członków konsorcjum, natomiast Zamawiający oceniał będzie powyższy wykaz dostaw łącznie.
2. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 2 do oferty;
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i 2;
d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać;
e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika
z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. a) oraz b). Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U.
z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 ust. 1 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.09.226.1817).
3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej zawartej w 4 części SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) wymaga fotografii i prospektu producenta (w języku polskim lub angielskim) potwierdzających charakterystykę techniczną zaoferowanego urządzenia, opisu urządzenia, który musi zawierać numer katalogowy i specyfikację techniczną zaproponowanego przedmiotu zamówienia.
Wspomniana fotografia i prospekt muszą w sposób jednoznaczny wskazywać co najmniej wymiary zewnętrzne urządzenia, model, typ oraz numer katalogowy wg katalogu producenta i rok produkcji.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
Cena - 60%;
Parametry techniczne oraz serwis pogwarancyjny - 40%.

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. zł

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28/01/2010 pod numerem 25836-2010


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15 lutego 2010

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)