ZP: PN 245/10 Wyprodukowanie myszy transgenicznych |
Rodzaj zamówienia: usługi |
Data wprowadzenia: 01 kwietnia 2010 |
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie dwóch linii myszy transgenicznych w strategii knock-in (dwóch mysich modeli) eksprymujących ludzką ataxynę-3 normalną zawierającą 8 powtórzeń CAG i ludzką ataksynę-3 zmutowaną zawierającą 69 powtórzeń CAG, według parametrów technicznych zawartych w 4 części SIWZ, wraz z nabyciem praw własności intelektualnej oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Zamówienie dotyczy projektu UDA-POIG.01.03.01-00-098/08-00 z dnia 25.02.2009r. pt. "Nowe reagenty technologii interferencji RNA o dużym znaczeniu dla medycyny", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 24 miesięcy od daty podpisania umowy przez Strony
wersja elektroniczna specyfikacji:
Oferty należy składać do dnia: 12 kwietnia 2010 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 12 kwietnia 2010 o godz. 10:15 w pokoju nr 205
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Pzp.
2. Stosownie do art.22 ust.1 Pzp spełniają warunki, dotyczące:
posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez:
- przedłożenie wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
1. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art.24 Pzp oraz o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - które zawarte są
w załączniku nr 1 do oferty
b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 1 do oferty;
c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty
te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty
i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i 2;
d)w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać;
e)pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika
z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. a) oraz b). Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
2.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie I.5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.:
a)Ze względu na wielkość zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał
co najmniej 3 mysie modele w strategii knock-in, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, odpowiadające rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000 euro netto (słownie: trzydzieści tysięcy euro) za każdy model; oraz załączenie min. trzech dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
b)W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez każdego z członków konsorcjum, natomiast Zamawiający oceniał będzie powyższy wykaz dostaw łącznie ? załącznik nr 3 do oferty,
Dołączone dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez Zamawiającego w części IV niniejszej SIWZ ? Specyfikacji technicznej
Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 i §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. z 2009r., Nr 226, poz.1817
Kryteria oceny ofert:
cena waga 100
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01/04/2010 pod numerem 74261-2010
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 12 kwietnia 2010
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)