ZP: PN 249/10 Czytnik mikropłytek |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 26 kwietnia 2010 |
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) instalacja przedmiotu zamówienia
b) bezpłatne szkolenie z obsługi urządzenia oraz programu komputerowego służącego do uzyskiwania i analizy wyników podczas instalacji wraz z testami wszystkich funkcji przedmiotu zamówienia
c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna)
Zamówienie dotyczy projektu nr UDA-POIG.01.03.01-30-050/09-00 (POIG.01.03.01-30-050/09) z dnia 21.09.2009r
pt. ?Rybozymy anty ? miRNA jako potencjalne terapeutyki w leczeniu guzów mózgu u ludzi?. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Wymagany termin wykonania zamówienia: Max do 18 czerwca 2010r.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Korespondencja z wykonawcami:
Oferty należy składać do dnia: 05 maja 2010 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 05 maja 2010 o godz. 10:15 w pokoju nr 205
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Pzp
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art.24 Pzp oraz o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - które zawarte jest w załączniku nr 2 do oferty
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 2 do oferty;
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6;
d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać;
e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. c) .
Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 ust. 2 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.09.226.1817).
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
fotografii lub prospektów producenta (w języku polskim lub angielskim) potwierdzających charakterystykę techniczną zaoferowanych urządzeń, opis urządzeń, które muszą zawierać numery katalogowe i specyfikacje techniczne zaproponowanych urządzeń składających się na przedmiot zamówienia.
Wspomniane fotografie lub prospekty muszą w sposób jednoznaczny wskazywać co najmniej wymiary zewnętrzne urządzeń, model, typ oraz numery katalogowe wg katalogu producenta i rok produkcji.
Dołączone dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez Zamawiającego w części IV niniejszej SIWZ ? Specyfikacji technicznej
Kryteria oceny ofert:
cena - waga 100
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26/04/2010 pod numerem 116632-2010
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)