ZP: PN 273/10 Dostawa mebli laboratoryjnych dwóch dygestoriów oraz szafy na odczynniki z wyciągiem |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 04 listopada 2010 |
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Renata Glinkowska)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH, DWÓCH DYGESTORIÓW ORAZ SZAFY NA ODCZYNNIKI Z WYCIĄGIEM
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie i instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj w Poznaniu przy ul. Piotrowo 1, mebli laboratoryjnych wraz z osprzętem laboratoryjnym, dwóch dygestoriów oraz szafy na odczynniki z wyciągiem.
Meble laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-EN 14727, PN-EN 13792.
Dygestoria muszą być zgodne z normą PN-EN 14175.
Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV SIWZ ? specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
Wymiary mebli laboratoryjnych zostały podane w sposób orientacyjny (+/-) 2 cm. Wykonane meble muszą zostać dostosowane do istniejących pomieszczeń na podstawie pomiarów wykonanych przez Wykonawcę po podpisaniu umowy.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
1) podłączenie do instalacji energetycznych w obrysie mebli oraz instalacji elektrycznej, instalacji wody zimnej, instalacji kanalizacyjnej i wentylacyjnej dygestoriów
2) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych
3) nieograniczona konsultacja techniczna ? telefoniczna i mailowa ( w tym pogwarancyjna) do upływu okresu żywotności urządzeń
4) przeprowadzenie procedury IQ oraz QQ dla dygestoriów
5) 1-dniowe szkolenie pracowników w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji mebli i dygestoriów, dla 4 osób w siedzibie Zamawiającego
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy.
Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia 29.XII.2010
wersja elektroniczna specyfikacji:
Korespondencja z wykonawcami:
- odpowiedź na pytania nr 1 i 2 i modyfikacja SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 3(I) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 3(II) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 3 (III) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 3 (IV) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 3 (V) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 4 (I) - SIWZ PN 273-10
- odpowiedź na pytania nr 4 (II) - SIWZ PN 273-10
Oferty należy składać do dnia: 12 listopada 2010 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr pokój 16, budynek C
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 12 listopada 2010 o godz. 10:15 w pokoju nr 17, bud. C
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie objętej przedmiotem zamówienia tj. na dostawie wraz z montażem mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami o wartości minimum 180.000,00 zł brutto każda;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Pzp.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.:
a) wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, dostawy wraz z montażem mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów; w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto każda, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do oferty
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 1 do oferty;
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6. ust. 6.1 lit. a)-b) i I.6. ust.6. 2 lit.a).
d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać;
e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika
z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6. ust. 6.1 lit. b) oraz c). Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
6.3. Uwaga: W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 ust. 2 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.09.226.1817), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionego oświadczenia lub dokumentu, potwierdzającego odpowiednio, iż:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.6. 2 a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Kryteria oceny ofert:
Waga - 100
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04/11/2010 pod numerem 357240-2010
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)