ZP: PN 286-11 MEBLE LABORATORYJNE, BIUROWE I REGAŁY
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 17 lutego 2011
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Renata Glinkowska)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń w meble laboratoryjne, biurowe i regały. Do zakresu przedmiotu należy: dostawa, wniesienie, rozładunek, instalacja i montaż mebli laboratoryjnych , biurowych i regałów w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego .
Meble laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-EN 13792.
Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV SIWZ ? specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1- meble laboratoryjne
Część 2 ? meble biurowe
Część 3 ?regały


Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.03.2011

wersja elektroniczna specyfikacji:

Oferty należy składać do dnia: 25 lutego 2011 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr pokój 16, budynek C


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 25 lutego 2011 o godz. 10:15 w pokoju nr 17 b. C


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu przedmiotu zamówienia:
- na dostawie mebli laboratoryjnych o wartości minimum 20.000,00 zł brutto każda (dla części 1)
- na dostawie mebli biurowych o wartości minimum 20.000,00 zł brutto każda (dla części 2)
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Pzp.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw będących przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, dwóch dostaw o wartości:
- dla części 1 na dostawę mebli laboratoryjnych nie mniejszej niż 20. 000,00 zł brutto każda, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do oferty.
- dla części 2 na dostawę mebli biurowych nie mniejszej niż 20. 000,00 zł brutto każda, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do oferty.

Kryteria oceny ofert:
Dla części 1:
Cena waga 100
Dla części 2:
Cena waga 80
100% dopasowania długości blatów i szaf do długości ścian
(w pomieszczeniach 0,1; 0,3 i 0,5) waga 20
Dla części 3:
Cena waga 100

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część 1- meble laboratoryjne
Część 2 ? meble biurowe
Część 3 ?regały
Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV SIWZ ? specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17/11/2011 pod numerem 57183-2011


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)