ZP: PN 178/06 komputery
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 21 lipca 2006
Kwota przetargu: powyżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Anna Rosińska - Polak)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego oraz instalacja sprzętu komputerowego według konfiguracji zawartej w części 4 SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał.
W przypadku złożenia oferty równoważnej na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w sposób jednoznaczny zaznaczone na specyfikacji technicznej (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.


Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy przez Strony

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

wersja elektroniczna specyfikacji:

Oferty należy składać do dnia: 07 sierpnia 2006 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 07 sierpnia 2006 o godz. 10:15 w pokoju nr 17C


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b)wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do:
–złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
–złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
c)wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami
i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz.U.00.94.1037),
c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy
z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.2 lit. a), b) – o ile jest sp. z o.o. i lit. e) – g),
d)w przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do oferty
e)wykonawca załączy aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f)wykonawca załączy aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g)wykonawca załączy aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
h)wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) – c), które zgodnie z treścią ustawy z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej powinno być należycie opłacone,
i)wykonawca musi załączyć zaparafowany projekt umowy, zawarty w części 3 SIWZ, akceptując jego treść.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność
z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
a) cena waga 80%
b) parametry techniczne waga 10%
c) gwarancja i serwis waga 10%

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część A - zestawy komputerowe - 4 szt.
Część B – komputery PC – 4 szt.
Część C – laptopy – 2 szt.
Część D - zestawy komputerowe – 5 szt.
Część D.1 – monitory – 4 szt.
Część E – notebooki – 4 szt.
Część F – notebook 1 szt.
Część G – zestaw komputerowy – 1 szt.
Część H – notebook – 1 szt.
Część I - dodatkowe elementy komputerowe
Część J – komputer – 1 szt.
Część K - komputer – 1 szt.
Część L - oprogramowanie
Część M - oprogramowanie
Część N – części komputerowe
Część O – notebook – 1 szt.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)