ZP: Zakład Działalności Pomocniczej PAN 01/06
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 06 września 2006
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

 

INNE
ul.Noskowskiego 12/14
tel:
email: przetargi@man.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Teresa Senkus)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu, ul. Sienkiewicza 18 zgodnie z przedmiotem zamówienia.
oferty należy składać w:
Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu, ul. Sienkiewicza 18
w sekretariacie


Wymagany termin wykonania zamówienia: od 16/10/2006 do 03/12/2006

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr - w cenie 30,00 PLN - tylko na wniosek Wykonawcy lub za pobraniem pocztowym.

wersja elektroniczna specyfikacji:

Oferty należy składać do dnia: 22 września 2006 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr -


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 22 września 2006 o godz. 12:00 w pokoju nr -


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) wniosą wadium w oznaczonym terminie,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
7) spełniają określone niniejszą specyfikacją wymagania, tj:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
- dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8) posiadają doświadczenie, co należy potwierdzić poprzez złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat oraz wartości i miejsca wykonania tych robót oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane; ze względu na wielkość zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się realizacją ww. robót o wartości rocznej m.in. 100 000 zł. netto,
9) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł.
10) na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia wykonawcy należy przedstawić wykaz osób, personelu wykwalifikowanego w specjalności: kierownik robót w specjalności instalacje centralnego ogrzewania – z co najmniej 3 letnim stażem – posiadający wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do okręgowych izb inżynierów budownictwa, które należy załączyć.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
- cena - 80%
- warunki gwarancji - 20% (min. gwarancja 3 lata / max. gwarancja 5 lat)

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 4.500 PLN zł

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)