ZP: PN 190/07 Termocyklery |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 16 marca 2007 |
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego dwóch termocyklerów.
Parametry techniczne:
-blok aluminiowy na 96 probówek 0.2 ml,
-grzanie i chłodzenie w technologii Peltier,
-pokrywa grzejna do pracy bezolejowej,
-dokładność w utrzymywaniu zadanej temperatury +/- 0.25ºC
-jednorodność rozkładu temperatur w bloku +/-0.5ºC, 30 sekund po starcie programu w 95ºC,
-zakres temperatury 4.0-99.9ºC,
-maksymalna szybkość grzania 1 ºC/sec, chłodzenia 1.5 ºC/sec
-wbudowany program autodiagnostyki,
-kalkulator temperatury topnienia starterów,
-algorytm ustawienia temp. w zależności od objętości reakcji w probówce,
-system auto-restartu w przypadku przerwy w zasilaniu,
-możliwość zapamiętania co najmniej 100 metod,
-możliwość wprowadzania metod dla wielu użytkowników zabezpieczonych PIN,
-graficzny wyświetlacz LCD 7x40 do zaprogramowania i podglądu przebiegu reakcji,
-łącze szeregowe (RS-485),
-interfejs dla kart PCMCIA,
-możliwość wymiany bloku (96 miejsc 0,2 ml lub 60 miejsc 0,5 ml lub 2 x 96 miejsc 0,2 ml lub 2 x 384 miejsc 0,02 ml)
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
- gwarancja min. 12miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
- czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 72 h,
- usunięcie usterki w ciągu max. 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia, musi być zrealizowany w terminie max. 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
Termocykler:Czas reakcji- 72 h, Czas naprawy- max 14 dni, Gwarancja-min 12 miesięcy
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 14 dni roboczych
Wymagany termin wykonania zamówienia: Max 30dni od daty zawarcia umowy przez Strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Oferty należy składać do dnia: 23 marca 2007 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 23 marca 2007 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków
a)Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
b)Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do:
–złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
–złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
c)Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty,
Dokumenty wymagane od wykonawców
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037),
c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy
z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę;
d)Wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) – d), które zgodnie z treścią ustawy
z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej powinno być należycie opłacone,
e)Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5 SIWZ,
pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem.
Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
a/ cena waga 80%
b/ warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego. waga 20%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)