ZP: PN 211/08 Komputery
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 25 marca 2008
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Zakup, dostarczenie do siedziby Zamawiającego oraz opcjonalne zainstalowanie (jedynie w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby zainstalowania) sprzętu komputerowego, według konfiguracji zawartej w 4 części SIWZ.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.


Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy przez Strony

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

wersja elektroniczna specyfikacji:

Oferty należy składać do dnia: 02 kwietnia 2008 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 02 kwietnia 2008 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i aktach wykonawczych do ustawy oraz
w niniejszej SIWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w SIWZ, jako wyłącznej podstawy postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania poniższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych oświadczeń lub dokumentów, według kryterium „spełnia” lub „nie spełnia”.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5.2
i 1.5.3 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.
1.5.1 Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
a) wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym) wraz ze szczegółową kalkulacją cenową, stanowiącą załącznik nr 1 do oferty,
b) wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
c) wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych,
w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do:
– złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty,
– złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
d) w przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 5 do oferty.
e) w przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego – zgodnie
z załącznikiem nr 4 do oferty; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia
ww. dokumentacji w języku angielskim, jednakże musi być ona dostarczona w formie papierowej (nie w postaci elektronicznej).
1.5.2 Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b) w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie
w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 ze zm.),
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty,
o których mowa w pkt. 1.5.1 lit. b – d) oraz pkt. 1.5.2 lit. a), b) – o ile jest sp. z o.o. i lit. d),
d) wykonawca załączy aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) – c); dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
1.5.4 Fakultatywne dokumenty
W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie
od wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów:
a) zaparafowanego projektu umowy, zawartego w 3 części SIWZ.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
a)cena waga 80
b)parametry techniczne waga 10
c)gwarancja i serwis waga 10

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
część 1 - zestaw komputerowy - 12 szt.
część 2 - skaner - 1 szt.
część 3 - notebooki - 3 szt.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25/03/2008 pod numerem


Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)