ZP: PN 232/09 komputery II |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 03 lipca 2009 |
Kwota przetargu: powyżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania, oraz jego opcjonalne zainstalowanie (jedynie w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby zainstalowania), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy przez Strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Korespondencja z wykonawcami:
Oferty należy składać do dnia: 03 sierpnia 2009 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 17c
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 03 sierpnia 2009 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)spełniają warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
c)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
d)wniosą wymagane przez Zamawiającego wadium.
Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli Wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym).
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a)oświadczenia zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do oferty,
b)faktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego
do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie
i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty,
o których mowa w pkt. I.6.2 lit. a) – d) oraz lit. g),
f)w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać,
g)pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika
z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b) oraz e),
Uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie
od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów:
•zaparafowanego projektu umowy, zawartego w III części SIWZ
•dowodu wniesienia wadium, zgodnie z punktem I.9 SIWZ
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
a) cena 80
b) parametry techniczne 20
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości określonej w punkcie 9.1 SIWZ zł
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części od 1 do 20. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko niektórych elementów wchodzących w skład danej części zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Urzędzie Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 03/07/2009 pod numerem 2009-076652
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)