ZP: PN 244-10 System Dokumentacji Żeli |
Rodzaj zamówienia: dostawa |
Data wprowadzenia: 12 lutego 2010 |
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8 |
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)
ogłasza
przetarg nieograniczony
na:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i instalacja systemu dokumentacji żeli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z udzieleniem gwarancji
i świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) bezpłatne szkolenie z obsługi urządzenia podczas instalacji wraz z testami wszystkich funkcji przedmiotu zamówienia
b) udzielenie gwarancji - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna)
Zamówienie dotyczy projektu nr WND-POIG.01.03.01-30-050/09 pt. „Rybozymy anty-miRNA jako potencjalne terapeutyki w leczeniu guzów mózgu u ludzi”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Wymagany termin wykonania zamówienia: Max do 6 tygodni od daty zawarcia umowy przez Strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Oferty należy składać do dnia: 22 lutego 2010 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 22 lutego 2010 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Pzp
1. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie, na postawie przesłanek,
o których mowa w art.24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 3 do oferty;
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed zawarciem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6;
d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać;
e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. c) .
Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
cena waga 100
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12/02/2010 pod numerem 41522 - 2010
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 22 lutego 2010
Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne. (pdf)