|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów dostawa czasopism zagranicznych w roku 2013, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism zagranicznych zawartym w części IV SIWZ (dalej zwanym wykazem czasopism)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczenia Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego
do prenumeraty roku 2013 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2013 bez względu na datę ukazania się numeru
b) zapewnienia kompletności dostaw zamówionych czasopism
c) zapewnienia dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie.
d) niezwłocznego informowania (faxem, e-mailem) Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.)
Kod CPV: 22200000-2 |
Termin składania ofert upłynął: 16/11/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostki do chłodzenia i przechowywania materiału biologicznego
w miejsca wskazane w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna).
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie personelu w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Kod CPV: 39711121-3 zamrażarki szafowe
39711123-7 zamrażarki stojące
39711130-9 chłodziarki
39711110-3 chłodziarkozamrażarki
44610000-9 zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
38436000-0 wytrząsarki i akcesoria
44613200-2 pojemniki chłodzone |
Termin składania ofert upłynął: 08/11/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa tromboelastometru do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna).
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie personelu w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia
e) w okresie gwarancji jeden przegląd techniczny w roku w cenie dostawy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Kod CPV: 38434000-6 Analizatory |
Termin składania ofert upłynął: 08/11/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa probówek i końcówek do pipet oraz innych materiałów laboratoryjnych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ.
Dostawa ma obejmować przywóz oraz rozładunek probówek i końcówek do pipet oraz innych materiałów laboratoryjnych do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 10 dni od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą.
Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe użyte przez Zamawiającego mają na celu określenie wymaganych parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty.
UWAGA: Dotyczy poz. 1-7, 16-28 (tabela nr 1) oraz poz. 1, 3 (tabela nr 2) specyfikacji asortymentowej przedmiotu zamówienia
Zamawiający dopuszcza dostarczenie probówek i końcówek do pipet oraz innych materiałów laboratoryjnych w opakowaniach zawierających inną ilość sztuk niż wymagane przez Zamawiającego , jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze. Łączna ilość probówek lub końcówek do pipet lub innych materiałów laboratoryjnych musi być zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 18/10/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa w miejsca wskazane w siedzibie Zamawiającego gazów technicznych i ciekłych, wraz z wyładunkiem i wniesieniem w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym w części IV SIWZ - Specyfikacja Asortymentowa.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem gazów o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa, (np. certyfikaty)
b) gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
c) koszt dzierżawy butli.
d) dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje w ciągu całego okresu trwania umowy.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 15/10/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu zewnętrznego projektu "Nowe reagenty technologii interferencji RNA o dużym znaczeniu dla medycyny"(nr WNP-POIG.01.03.01-30-098/08-04), zwanego dalej audytem projektu.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, z całościowym budżetem :
około 2 272 836,40 zł, w którym Zamawiający uczestniczy w okresie od 01.04.2009 roku do 31.12.2013 roku.
Szacowana liczba wniosków o płatność objętych audytem projektu wynosi 16, średnia liczba pozycji we wniosku o płatność wynosi 66 (wyliczona na podstawie poniesionych kosztów do dnia 30.06.2012 r.)
w całkowitym budżecie projektu przy uwzględnieniu znanej liczby pozycji z wniosków o płatność do dnia 30.06.2012 r.
Audyt Projektu musi:
1) spełniać wymagania szczegółowo określone w dokumentach programowych, m.in.:
a) w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. 2010r., nr 96, poz.615. z późn.zm.)
b) w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 z dnia 5 czerwca 2008 roku.
2) zostać przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób rzetelny i z należytą starannością, tak aby opinia wystawiona przez Wykonawcę stanowiła potwierdzenie tego, że poniesione przez Zamawiającego koszty można w pełni uznać za dopuszczalne, zgodnie z dokumentami programowymi.
Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią będące przedmiotem zamówienia powinny być sporządzone i wydane Zamawiającemu w następujący sposób:
1) Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Nauki
i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) powinny być sporządzone i wydane Zamawiającemu w trzech egzemplarzach w języku polskim
2) Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią audytora dla projektu należy oznakować logotypami Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
Uwaga:
Z chwilą przyjęcia ostatecznej wersji sprawozdania i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy za sporządzenie sprawozdania z audytu projektu i wydanie opinii - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji.
CPV 79.21.20.00-3
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w punkcie I.19 SIWZ oraz § 6 projektu umowy, zawartego w części III SIWZ (dalej "projekt umowy"). |
Termin składania ofert upłynął: 12/10/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych, probówek i końcówek do pipet oraz innych materiałów laboratoryjnych oraz rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ.
Dostawa ma obejmować przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 10 dni od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą.
Odczynniki chemiczne (część 1), których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy muszą mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.
W przypadku części 1 do przedmiotu zamówienia należy również odbiór od Zamawiającego na swój koszt i ryzyko w terminach uzgodnionych z Zamawiającym opakowań zwrotnych.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 31/08/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu zewnętrznego projekt u "Opracowanie innowacyjnej technologii syntezy fragmentów RNA oraz konstrukcji mikromacierzy RNA", nr UDA-POIG.01.03.01-30-045/09-00 (POIG.01.03.01-30-045/09), zwanego dalej audytem projektu.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, z całościowym budżetem :
około 4.939.800,00 zł, w którym Zamawiający uczestniczy w okresie od 1 września 2009 do 31 grudnia 2013 roku.
Szacowana liczba wniosków o płatność objętych audytem projektu wynosi 39, średnia liczba pozycji we wniosku o płatność wynosi 75 (wyliczona na podstawie poniesionych kosztów do dnia 16.07.2012 r. w całkowitym budżecie projektu przy uwzględnieniu znanej liczby pozycji z wniosków o płatność do dnia 16.07.2012 r.
Audyt Projektu musi:
1) spełniać wymagania szczegółowo określone w dokumentach programowych, m.in.:
a) w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. 2010r., nr 96, poz.615. z późn.zm.)
b) w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 z dnia 5 czerwca 2008 roku.
2) zostać przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób rzetelny i z należytą starannością, tak aby opinia wystawiona przez Wykonawcę stanowiła potwierdzenie tego, że poniesione przez Zamawiającego koszty można w pełni uznać za dopuszczalne, zgodnie z dokumentami programowymi.
Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią będące przedmiotem zamówienia powinny być sporządzone i wydane Zamawiającemu w następujący sposób:
1) Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) powinny być sporządzone i wydane Zamawiającemu w trzech egzemplarzach w języku polskim
2) Sprawozdanie z audytu projektu wraz z opinią audytora dla projektu należy oznakować logotypami Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
Uwaga:
Z chwilą przyjęcia ostatecznej wersji sprawozdania i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy za sporządzenie sprawozdania z audytu projektu i wydanie opinii - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji.
CPV 79.21.20.00-3
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w punkcie I.19 SIWZ oraz § 6 projektu umowy, zawartego w części III SIWZ (dalej "projekt umowy"). |
Termin składania ofert upłynął: 30/08/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót stolarskich oraz robót malarskich w budynku B-12 Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót stolarskich oraz robót malarskich zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
- udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 28/08/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do sterylnej pracy z hodowlami komórkowymi oraz systemu do kontrolowanego wzrostu komórek eukariotycznych do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) podłączenie do instalacji w obrysie stołów oraz instalacji elektrycznej, instalacji wody zimnej, instalacji kanalizacyjnej i wentylacyjnej dygestoriów
b) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych
c) przeprowadzenie procedury IQ oraz OQ dla dygestoriów
d) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji wraz z wykonaniem testów potwierdzających sprawność urządzenia oraz zgodność parametrów z dostarczoną specyfikacją w siedzibie Zamawiającego
e) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
f) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Stoły laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-EN 14727, PN-EN 13792.
Dygestoria muszą być zgodne z normą PN-EN 14175.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 28/08/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń laboratoryjnych w budynku "C" - poziom piwnic, Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót remontowych zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
- udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 06/08/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynku B-12 Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
- udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 26/07/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa środków czystości, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV SIWZ.
Dostawa ma obejmować przywóz towaru do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego oraz rozładunek.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 18/07/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynku B-12 Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
? udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 09/07/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do elektroforezy w żelu poliakryloamidowym (PAGE) w warunkach natywnych w niskich temperaturach do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt. Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 25/06/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynku A, B, B-12 i na terenie Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
? udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 18/06/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrofluorymetru do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna).
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji w siedzibie Zamawiającego
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 11/06/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego z modułem konfokalnym wraz z systemem do wizualizacji hodowli komórkowych wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem do miejsc wskazanych w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji w siedzibie Zamawiającego dla 3-4osób, oraz szkolenie specjalistyczne obejmujące minimum 2 dni szkolenia, przeprowadzone do 3 miesięcy po instalacji w siedzibie Zamawiającego,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) bezpłatny przegląd serwisowy po roku użytkowania urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia
d) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
e) bezpłatne uaktualnianie (dostarczonej z urządzeniem) wersji oprogramowania w okresie gwarancji
f) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 21/05/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i przekazanie do odbioru robót budowlanych instalacji elektrycznych, wod-kan, c.o, wentylacyjnych w budynku ?c ? poziom piwnic? w Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawarta w IV części SIWZ.
Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ;
b) serwis centrali wentylacyjnej obejmuje czyszczenie filtrów - co najmniej 2 razy w roku, wymianę filtrów ? 1 raz w roku oraz wszystkie zalecenia fabryczne producenta.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami. |
Termin składania ofert upłynął: 11/05/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego spektrometru (spektofotometru) dichroizmu kołowego do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji w siedzibie Zamawiającego, oraz szkolenie specjalistyczne obejmujące minimum 2 dni szkolenia, przeprowadzone do 6 miesięcy po instalacji w siedzibie Zamawiającego,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt. Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 08/05/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do izotermicznego miareczkowania kalorymetrycznego do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji w siedzibie Zamawiającego dla 3-4osób, oraz szkolenie specjalistyczne obejmujące minimum 2 dni szkolenia u producenta dla 2 osób, przeprowadzone do 3 miesięcy po instalacji,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Aparat musi posiadać możliwość rozbudowy w celu umożliwienia prowadzenia pomiarów automatycznie.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt. Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 26/04/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrofotometrów UV/VIS, do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt.Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 05/04/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wirówek stołowych z chłodzeniem , w tym jednej z rotorem wychylnym do płytek, do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt.Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 03/04/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w miejsca wskazane w siedzibie Zamawiającego artykułów biurowych oraz papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych, w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym w części IV SIWZ ? Specyfikacja Asortymentowa.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby tonery, atramenty i tusze do drukarek były materiałami oficjalnie dopuszczonymi przez producenta drukarek (zaleconymi przez producenta drukarek). W przypadku dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek innych niż oryginalne wymaga się od Wykonawcy, aby załączył do oferty dokument wystawiony przez producenta drukarki, stwierdzający, że producent ten akceptuje zaoferowany toner, atrament lub tusz do drukarek, jako w pełni równoważny.
Ponadto Zamawiający wyraźnie zastrzega, że nie dopuszcza się dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek w kartridżach (nabojach) o zmniejszonej pojemności do tzw. ?sporadycznego drukowania?.
W przypadku występowania tonerów, atramentów i tuszy (kolorowych i czarnych) w różnej pojemności Zamawiający wymaga dostarczenia ww. materiałów eksploatacyjnych o największej pojemności, dostępnej na rynku.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 30/03/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu HPLC do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej
w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji wraz z wykonaniem testów potwierdzających sprawność urządzenia oraz zgodność parametrów z dostarczoną specyfikacją
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 28/03/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielomodułowego urządzenia do oczyszczania wody do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, wraz z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt.Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 23/03/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokosprawnego chromatografu cieczowego HPLC wraz z wyposażeniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, wraz
z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji - minimum 4 dni, zgodnie z wymaganiami zawartymi w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna) oraz po 4 tygodniach eksploatacji urządzenia
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-04, pt.? Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii?
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 21/03/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
CZĘŚĆ 1:
Zamówienie dotyczy projektu nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-00, pt.? Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii?
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 08/03/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory do hodowli roślin do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia znajdującego w budynku przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, wraz
z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 14/02/2012 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów dostawa czasopism krajowych w roku 2012, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism krajowych zawartym w części IV SIWZ (dalej zwanym wykazem czasopism)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczania Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego
do prenumeraty roku 2012 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2012, bez względu na datę ukazania się numeru
b) zapewnienia kompletności dostaw zamówionych czasopism
c) zapewnienia dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie.
d) niezwłocznego informowania (faxem, e-mailem) Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.) |
Termin składania ofert upłynął: 20/12/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu zewnętrznego projektu , pt? Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii?, nr umowy UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-00.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, , z całościowym budżetem około 13 856 200 zł (w tym 13 856 200 zł kosztów kwalifikowanych), w którym Zamawiający uczestniczy w okresie od 01.01.2009 roku
do 30.09.2012 roku,
Szacowana liczba wniosków o płatność objętych audytem wynosi około 26 (wyliczona na podstawie poniesionych kosztów do dnia 30.11.2011 r. w całkowitym budżecie projektu oraz uwzględniając znaną liczbę pozycji z wniosków o płatność do dnia 28.10.2011r.
Audyt Projektu musi:
1. spełniać wymagania szczegółowo określone w dokumentach programowych, m.in.:
a) w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. 2010r., nr 96, poz.615. z późn.zm.)
b) w Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 z dnia 5 czerwca 2008 roku.
2. zostać przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób rzetelny i z należytą starannością, tak aby opinia wystawiona przez Wykonawcę stanowiła potwierdzenie tego, że poniesione przez Zamawiającego koszty można w pełni uznać za dopuszczalne, zgodnie z dokumentami programowymi.
Sprawozdanie z audytu wraz z opinią będące przedmiotem zamówienia powinny być sporządzone
i wydane Zamawiającemu następujący sposób:
1. Sprawozdanie z audytu wraz z opinią, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2011r., nr 207, poz.1237) powinny być sporządzone i wydane Zamawiającemu w trzech egzemplarzach w języku polskim
2. Sprawozdanie z audytu wraz z opinią audytora dla projektu należy oznakować logotypami Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ? zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
Uwaga:
Z chwilą przyjęcia ostatecznej wersji sprawozdania i opinii przez Zamawiającego na Zamawiającego przechodzą ? w ramach wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy za wydanie opinii - prawa autorskie do opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji. |
Termin składania ofert upłynął: 07/12/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów dostawa czasopism krajowych w roku 2012, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism krajowych zawartym
w części IV SIWZ (dalej zwanym wykazem czasopism)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczania Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego
do prenumeraty roku 2012 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2012, bez względu na datę ukazania się numeru
b) zapewnienia kompletności dostaw zamówionych czasopism
c) zapewnienia dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie.
d) niezwłocznego informowania (faxem, e-mailem) Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.) |
Termin składania ofert upłynął: 29/11/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa cytometru przepływowego z sorterem komórek wraz z wyposażeniem dodatkowym do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, wraz
z instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji zgodnie z wymaganiami zawartymi w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 29/11/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów dostawa czasopism zagranicznych w roku 2012, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, do siedziby Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism zagranicznych zawartym w części IV SIWZ (dalej zwanym wykazem czasopism)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) terminowe dostarczenia Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego
do prenumeraty roku 2012 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2012 bez względu na datę ukazania się numeru
b) zapewnienia kompletności dostaw zamówionych czasopism
c) zapewnienia dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie.
d) niezwłocznego informowania (faxem, e-mailem) Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.) |
Termin składania ofert upłynął: 29/11/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa harvestera do ciśnieniowego osadzania materiału biologicznego na filtrach wraz z licznikiem ciekłoscyntylacyjnym oraz urządzenia do ciągłego monitorowania hodowli komórkowych składających się na system do analizy proliferacji komórek eukariotycznych do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) dla części 1 szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji minimum 2 x 4 h
dla części 2 szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji oraz po 4 tygodniach eksploatacji urządzenia
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 24/11/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa detektora fluorescencyjnego wraz z komputerem i oprogramowaniem do sterowania systemem LC do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna).
Przedmiot zamówienia musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego układem HPLC produkcji Agilent Technologies model 1200RR.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji oraz oprogramowania ? min 1 dzień
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Kod CPV: 38432200-4 |
Termin składania ofert upłynął: 17/11/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 305/11 UPS-y
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia znajdującego w budynku przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, montaż i uruchomienie zasilaczy UPS, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji wraz z wykonaniem testów potwierdzających sprawność urządzeń oraz zgodność parametrów z dostarczoną specyfikacją
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r.
Zamówienie dotyczy projektu: Rozwój Infrastruktury Europejskiego Centrum Bioinformatyki i Genomiki, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura Sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie Tworzenia Wspólnej Infrastruktury Badawczej Jednostek Naukowych, Projekt Nr: POIG.02.02.00-30-009/09-00
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 20/10/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory wilgotnościowej do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia znajdującego w budynku przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, wraz
z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji,
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem), szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ,
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim,
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu: Rozwój Infrastruktury Europejskiego Centrum Bioinformatyki i Genomiki, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura Sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie Tworzenia Wspólnej Infrastruktury Badawczej Jednostek Naukowych, Projekt Nr: POIG.02.02.00-30-009/09-00
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 09/08/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych, probówek i końcówek do pipet, rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu. |
Termin składania ofert upłynął: 01/08/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa preparatów promieniotwórczych do ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach, asortymencie oraz zgodnie z cechami charakterystycznymi wskazanymi w części IV SIWZ.
Część zamówienia dotyczy również realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 01/08/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zespołu trzech fitotronów w adaptowanym pomieszczeniu gospodarczym w piwnicy budynku ICHB PAN położonym w Poznaniu, przy ul. Noskowskiego 12/14, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji wraz z wykonaniem testów potwierdzających sprawność urządzeń oraz zgodność parametrów z dostarczoną specyfikacją
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
W zakres zamówienia wchodzą także niezbędne prace adaptacyjne pomieszczenia przeznaczonego na potrzeby
zespołu fitotronów, takie jak:
1. doprowadzenie prądu 20 kW + wymiana oświetlenia + pomiary w pomieszczeniu gdzie będą znajdować się fitotrony
2. doprowadzenie wody + kanalizacja
3. wykonanie murarskich prac w pomieszczeniu fitotronów (zamurowanie ściany + otynkowanie + wybicie otworu wejściowego
4. demontaż niepotrzebnych rur w pomieszczeniu fitotronów
5. przełożenie wraz z uzupełnieniem brakujących płytek w pomieszczeniu fitotronów
6. malowanie pomieszczenia fitotronów
7. ustawienie lekkiej ścianki działowej z drzwiami wejściowymi o szer. 1,00 m. separującej pomieszczenie fitotronów od strony korytarza komunikacyjnego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 28/07/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Wykonanie robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych w budynku B w Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14. |
Termin składania ofert upłynął: 22/07/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa środków czystości. |
Termin składania ofert upłynął: 19/07/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa klimatyzatorów naściennych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Część 3: Zamówienie dotyczy projektu nr UDA-POIG.01.03.01-30-045/09-00 (POIG.01.03.01-30-045/09) z dnia 23.09.2009r pt. ?Opracowanie innowacyjnej technologii syntezy fragmentów RNA oraz konstrukcji mikromacierzy RNA?.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 15/07/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, wod-kan, c.o., klimatyzacyjnych w budynku B oraz remont chodnika przy budynku B w Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14. |
Termin składania ofert upłynął: 07/07/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę przez Zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 września 2007 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz.U. 2007r., nr 170, poz.1197) oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. 2010r., nr 96, poz.615. z późn.zm.)
Rodzaj działalności Poniesione koszty (tys. zł)
2008 2009 2010
Działalność statutowa 7 631 867,75 8 882 289,32 7 462 058,5
Sieci 591 913,78 207 391,37 0,00
SPUB* KDM 4 875 422,98 4 677 208,30 4 565 527,63
SPUB** MAN 2 117 425,29 1 896 500,00 2 055 000,00
SPUB*** GEANT 6 602 120,40 6 333 725,48 6 797 690,76
BWN/WBN**** 1 913 034,50 2 701 449,09 5 642 218,98
*Specjalne urządzenia badawcze i programy badawcze Komputery Dużej Mocy
**Specjalne urządzenia badawcze i programy badawcze Miejska Sieć Komputerowa
***Specjalne urządzenia badawcze i programy badawcze ? dofinansowanie kosztów łączności zagranicznej dla całego środowiska naukowego
****Specjalne urządzenia badawcze i programy badawcze Biblioteki Wirtualne Nauki/Wirtualna Biblioteka Nauki
1. Celem przeprowadzenia audytu jest wydanie przez audytora opinii na temat:
a) wiarygodności danych, zarówno liczbowych, jak i opisowych, zawartych w dokumentach związanych
z realizowanymi projektami lub prowadzoną przez Zamawiającego działalnością naukową;
b) realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów zgodnie z wymaganiami zawartymi we wnioskach, decyzjach i umowach o dofinansowanie;
c) poprawnego sposobu udokumentowania i ewidencyjnego wyodrębnienia rzeczywistych operacji gospodarczych
2. Audyt obejmuje sprawdzenie jednego roku z okresu 3 lat poprzedzających rok przeprowadzania audytu, wybranego na podstawie przeprowadzonej analizy ryzyka, w tym:
a) podstaw prawnych działalności jednostki;
b) poprawności polityki rachunkowości i funkcjonowania procedur kontroli finansowej;
c) realizacji planu rzeczowo-finansowego oraz budżetu jednostki;
d) wniosku o dotację statutową;
e) ankiety jednostki naukowej;
f) funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej;
g) sposobu udokumentowania i zatwierdzania wyników działalności badawczej;
h) przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych, finansach publicznych i rachunkowości;
i) przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
j) realizacji wniosków z wcześniejszych kontroli i audytów;
k) poprawności ewidencji księgowej;
l) wyodrębnienia w ewidencji księgowej wydatków realizowanych z dotacji;
m) celowości i zasadności wydatków sfinansowanych z dotacji statutowej.
3. Na podstawie zebranych dokumentów i dowodów audytor sporządza pisemne sprawozdanie z audytu, zwane dalej sprawozdaniem.
4. Sprawozdanie powinno określać, czy otrzymane środki finansowe zostały wykorzystane zgodnie
z przeznaczeniem i przepisami prawa oraz czy księgi rachunkowe są prowadzone prawidłowo.
5. Sprawozdanie powinno w sposób bezstronny, kompletny, zrozumiały, jednoznaczny i zgodny ze stanem faktycznym przedstawiać wyniki audytu.
6. Zamawiający zapewni warunki niezbędne do sprawnego przeprowadzenia audytu, a w szczególności udostępni dokumenty oraz umożliwi bezzwłoczne udzielenie wyjaśnień.
7. Audytor jest obowiązany zachować poufność i nie naruszać tajemnic handlowych Zamawiającego. Nie może to jednak wpływać na merytoryczną treść sprawozdania.
7. Sprawozdanie powinno zawierać w szczególności:
a. oznaczenie sprawozdania;
b. datę jego sporządzenia;
c. nazwę i adres oraz dane jednostki;
d. oświadczenie audytora oraz osób wykonujących czynności audytu o niezależności od Zamawiającego;
e. imiona, nazwiska, adresy i numery uprawnień audytorów wykonujących czynności audytu;
f. cele audytu;
g. podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu;
h. termin, w którym przeprowadzono audyt;
i. zwięzły opis działań Zamawiającego w obszarze objętym audytem;
j. zwięzłą ocenę sytuacji ekonomicznej Zamawiającego;
k. ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności systemu zarządzania i kontroli w obszarze działalności Zamawiającego objętej audytem;
l. informację o metodzie doboru i wielkości próby do badania;
m. zaprezentowanie wyników badania, w tym obszarów, w których stwierdzono nieprawidłowości;
n. określenie nieprawidłowości oraz analizę ich przyczyn i skutków;
o. zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych uchybień;
p. podpisy audytorów uczestniczących w audycie;
q. podpisy reprezentantów audytora, jeśli audytorem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
8. Wszystkie strony sprawozdania muszą być ponumerowane i parafowane.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji audytu
w 2 egzemplarzach w języku polskim i sprawozdanie w 4 egzemplarzach w języku polskim.
10. Wnioski i opinie zawarte w sprawozdaniu muszą wynikać z dokumentacji audytu.
Kod CPV: 79.21.23.00-6 |
Termin składania ofert upłynął: 07/06/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa na:
Dobrowolne ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk.
Zakres zamówienia dotyczy dobrowolnej ochrony ubezpieczeniowej obejmującej życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, którzy zgłoszą chęć przystąpienia do ubezpieczenia i uiszczenia składki za ubezpieczenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
b) umowa ubezpieczenia zostanie zawarta za pośrednictwem Brokera ubezpieczeniowego Zamawiającego - firmy mBroker NET Sp. z o.o. (nr zezwolenia KNF 1538/08).
Wykonawca przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia będzie przekazywał Brokerowi Zamawiającego miesięczną prowizję brokerską za wykonywanie czynności brokerskich związanych z zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą umową ubezpieczenia, w łącznej wysokości 10% inkasa miesięcznej składki ubezpieczeniowej.
c) Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował elektronicznym, internetowym systemem obsługi umowy ubezpieczenia, spełniającym ustawowe wymogi o ochronie danych osobowych oraz umożliwiającym wprowadzanie danych osobowych osób nowo przystępujących, wyrejestrowywanie z ubezpieczenia i potwierdzanie deklaracji rozliczeniowych. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu indywidualny dostęp do elektronicznego, internetowego systemu obsługi ubezpieczenia w ciągu 30 dni od rozpoczęcia odpowiedzialności z ubezpieczenia grupowego.
d) przewidywana liczba ubezpieczonych: 193 osoby. Wskazana przewidywana liczba osób została ustalona na podstawie ilości pracowników obecnie objętych dobrowolnym ubezpieczeniem grupowym u Zamawiającego oraz służy wyliczeniu ceny ofertowej i umożliwi badanie
i porównywalność ofert
e) w okresie obowiązywania umowy mogą następować zmiany liczby osób ubezpieczonych
f) Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby osób przystępujących do ubezpieczenia
g) każda osoba przystępująca do ubezpieczenia może dokonać swobodnego wyboru wariantu ubezpieczenia, między Wariantem I, Wariantem II i Wariantem III, o których mowa
w załącznik nr 1 do SIWZ
h) Wykonawca zapewni swobodny wybór i zmianę wariantów przez ubezpieczonych w okresie obowiązywania umowy |
Termin składania ofert upłynął: 03/06/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 294/11 zestaw
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia koniecznego do przeprowadzania analiz metabolomicznych do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzeń po instalacji
b) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
c) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim
d) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzeń.
Dostarczony zestaw musi mieć możliwość objęcia wspólnym systemem ciągłej rejestracji i zdalnego monitoringu wszystkich istotnych parametrów pracy urządzeń.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. |
Termin składania ofert upłynął: 31/05/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie zaadaptowanych pomieszczeń w meble laboratoryjne i biurowe .
Do zakresu przedmiotu należy: dostawa, wniesienie, rozładunek, instalacja i montaż mebli laboratoryjnych
i biurowych w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego .
Meble laboratoryjne muszą być zgodne z normą PN-EN 13150, PN-EN 14056, PN-14727.
Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w IV części SIWZ ? specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
1) podłączenie do istniejącej instalacji energetycznej i wodnokanalizacyjnej w obrysie mebli laboratoryjnych i biurowych.
2) podłączenie zlewów i armatury do istniejących podłączeń wodno-kanalizacyjnych
3) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
4) nieograniczona konsultacja techniczna ? telefoniczna i mailowa (w tym pogwarancyjna) do końca funkcjonowania sprzętu.
5) 1-dniowe szkolenie pracowników w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji mebli laboratoryjnych dla 4 osób w siedzibie Zamawiającego
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy.
Zamówienie dotyczy realizacji: Zwiększenie potencjału badawczego Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN
w zakresie analizy strukturalnej biomolekuł metodami NMR i krystalografii Nr projektu: UDA-POIG.02.01.00-30-182/09-02.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 10/05/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch komór laminarnych do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia tzn. do pomieszczenia znajdującego w budynku przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, wraz z wyposażeniem, instalacją i uruchomieniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia, zawartej w części IV SIWZ (dalej zwanej specyfikacja techniczna)
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) szkolenie z obsługi urządzenia po instalacji
b) kontrola integralności i szczelności osadzania filtrów oraz pomiary jednorodności przepływu po dostawie u użytkownika lub dokument potwierdzający wykonanie takich testów przez producenta.
c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego (dalej zwanych serwisem).- szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt.19 SIWZ
d) dostarczenie instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim lub angielskim
e) nieograniczona konsultacja techniczna - telefoniczna i mailowa w okresie gwarancji oraz pogwarancyjna do końca okresu funkcjonowania urządzenia.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
Zamówienie dotyczy projektu: Rozwój Infrastruktury Europejskiego Centrum Bioinformatyki i Genomiki, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura Sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie Tworzenia Wspólnej Infrastruktury Badawczej Jednostek Naukowych, Projekt Nr: POIG.02.02.00-30-009/09-00
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka. |
Termin składania ofert upłynął: 10/05/2011 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
Pozostałe zamówienia dla:
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
w serwisie
Platforma Zakupowa
|
|
|
|
<< poprzednie
następne >>
|