Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
ZOC 09/07
|
|
|
Opis:
zapytanie o cenę
na Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego rocznej subskrypcji Firewalla według konfiguracji zawartej w 4 części SIWZ. |
Termin składania ofert upłynął: 17/07/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa bioreaktora- systemu fermentacyjnego
z płaszczem i cyrkulatorem chłodzącym do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego.
BIOREAKTOR - SYSTEM FERMENTACYJNY, typ: BIOFLO 110
1)BioFlo 110 - system fermentacyjny M1273-1165
Objętość całkowita: 7.5 l
Objętość robocza: 2.0 do 5.6 l
Regulacja temperatury za pośrednictwem płaszcza wodnego
Mieszadło z bezpośrednim napędem, 50-1200 obrotów/min.,stabilizacja obrotów za pomocą sprzężenia zwrotnego
Pokrywa wykonana ze stali nierdzewnej
Wkładka zaburzająca przepływ
Rotametr
Platynowy czujnik temperatury mocowany w tulei pośredniej
Podwójne mieszadło typu Rushton
Napowietrzacz
Zawór spustowy produktu
Przyrząd do sterylnego pobierania próbek
Chłodzony skraplacz par wylotowych
Zestaw butelek ( kwas, zasada, odpieniacz )
8 m węża silikonowego
Króciec potrójny
Króciec do dodawania pożywki
Septum
Zestaw kabli i adapterów
Wąż do cieczy chłodzącej
Zakres temperatur: od 5ºC powyżej temp. cieczy chłodzącej, do 70ºC
- Regulacja temperatury według algorytmu PID
Złącza z gwintami calowymi
2)Moduł kontrolera:możliwość sterowania do czterech zbiorników i kontroli 32 parametrów
Automatyczne wykrywanie podłączonych obwodów
Możliwość pracy w trybie fermentora lub hodowli komórek
Komunikacja poprzez port szeregowy (protokół AFS i Modbus),
4 analogowe wejścia dla rejestratorów 0-2.5 V
Możliwość bezpłatnej aktualizacji wewnętrznego oprogramowania –bez ograniczeń czasowych
przez użytkownika ( wbudowany FDD )
Możliwość zmiany współczynników algorytmów regulacji
Moduł zasilający z możliwością zasilania piątej pompy perystaltycznej
Moduł czterech pomp perystaltycznych
Moduł kontroli poziomu odpieniacza
Moduł kontrolera pH i DO
Zakres regulacji DO: 0-100%Zakres regulacji pH: 2-12 pH (dokładność 0.1 pH )
Regulacja napowietrzania sprzężona z obrotami mieszadła
3)FL203 cyrkulator chłodzący 9660003
Zakres temperatury –20 do +40ºC, moc chłodnicza300/250/200/150 WAT przy temp. 20/10/0/-10,
pompa 15 l/min., p=350 mbar
4)Butla ze skroplonym powietrzem + reduktor
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
- czas reakcji na zgłoszenie awarii - 24 h
- czas naprawy 3 dni
- gwarancja 24 miesięcy. Gwarancja autoryzowana przez producenta obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych
i elektrycznych oraz pracę i dojazd serwisu
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 3 dni roboczych
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.07.2007 r. pod numerem 111167-2007. |
Termin składania ofert upłynął: 10/07/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich, budowlanych, dekarskich i instalacyjnych w pomieszczeniach mieszczących się w budynkach Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu, szczegółowo określonych
w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji – Formularz ofertowy.
Część I
1. budynek „C” - naprawa opierzeń i okapów z blachy miedzianej oraz uszczelnienie okien aluminiowych w naświetlach
2. szklarnia doświadczalna - uszczelnienie uchylnych okien dachowych
Część II
1.budynek „A” – pomieszczenie 8,9,10 /malowanie/ - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- malowanie grzejników,
2. budynek „C” – pomieszczenie 12,15,16,18,19 /malowanie/ - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- malowanie grzejników,
Część III
Budynek „A” - dostawa i wymiana zaworów grzejnikowych,
Część IV
Budynek „C” - montaż (osadzenie i obróbka) drzwi aluminiowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od I do IV. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Zakres prac określony w Częściach I,II,III i IV musi być wykonany w terminie do 15.09.2007r
Przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić dokładny harmonogram prac z Głównym Inżynierem ICHB PAN
p. Markiem Wojciechowskim nr tel. (061) 852 85 03 wew. 210 lub 604 947-288 |
Termin składania ofert upłynął: 18/06/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa środków czystości do IChB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części 4 SIWZ – specyfikacja asortymentowa.
Dostawa obejmować ma przywóz towaru do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego oraz rozładunek.
Składanie ofert równoważnych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku ofert równoważnych
na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w składanej ofercie (poprzez pogrubienie
proponowanego, równoważnego środka czystości). W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek oferowanych produktów równoważnych w celu sprawdzenia spełniania przez nie wymagań jakościowych.
Próbki powinny być oznaczone literą nazwy poszczególnych części i numerem przyporządkowanym danemu artykułowi zawartemu w poszczególnych częściach specyfikacji asortymentowej, zawartej w części 4 SIWZ (np. „A2”), przyporządkowanym danemu artykułowi. Dopuszcza się możliwość dostarczenia próbek środków czystości w małych – nieoryginalnych pojemnikach. Próbki te powinny być opisane w taki sposób, aby zawierały oryginalną nazwę oferowanego produktu. Jeżeli wykonawca zaproponuje inny asortyment, niż sugerowany przez Zamawiającego, nie dopuszcza się rażących różnic w wielkościach opakowań. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań jakościowych – nie jest równoważny w stosunku do produktu wymaganego
w specyfikacji asortymentowej, oferta wykonawcy w tej części zostanie odrzucona, jako nierównoważna.
Równoważność Zamawiający oceniał będzie biorąc pod uwagę kryteria określone w części 5 SIWZ.
Składanie ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w punktach A – F. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych punktach. |
Termin składania ofert upłynął: 05/06/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa systemu do dokumentacji żeli oraz zestawu do dokumentacji i obserwacji do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego.
Część I – System do dokumentacji żeli
System składa się z urządzeń wg następującej specyfikacji:
1. Kamera cyfrowa
lp. parametry techniczno użytkowe
1 Przetwornik CCD z technologią progresywnego skanowania obrazu o rozdzielczości 1280 x 960 pikseli (1,4 MP), monochromatyczny, klasy „Scientific-grade 0 CCD”
2 Całkowicie liniowa charakterystyka przetwornika CCD
3 Współpraca z komputerem Apple i PC
4 Duży zakres gęstości optycznych > 3,4D
5 Akumulacja sygnału = 14 bitowy obraz = rozdzielczość tonalna do 16384 stopni szarości
6 Złącze komunikacyjne FIREWIRE
7 Obiektyw zmiennoogniskowy 8-48 mm (zoom 6-krotny)
8 Czas ekspozycji 0,001-16 sek.
9 Obszar obrazowania - - min 4,5 cm x 6 cm, maks. 25 cm x 33 cm
10 Filtry umożliwiające wizualizację żeli, blotów w barwionych bromkiem etydyny i barwnikiem SYBR Green, (w wyposażeniu) SYBR Orange i Coomassie Blue, Cyanine-5, TOT3, Cyanine-3, Pyronin Y (opcja)
2. Mini Ciemnia
lp. parametry techniczno użytkowe
1 Możliwość fotografowania żeli elektroforetycznych , blotów i kolonii bakteryjnych na szalkach i wszelkich innych obiektów w świetle przechodzącym i odbitym
2 Przezroczysta osłona chroniąca użytkownika podczas np. cięcia żelu
3 Wbudowane oświetlenie światłem białym oraz światłem UV 256nm
4 Możliwość konwersji światła UV na światło widzialne
5 Długość fali emitowanego światła transiluminatora UV: 306 nm
6 Transiluminator UV o wymiarach filtra 25 x 33 cm, wysuwany na rolkach
7 Automatyczny wyłącznik światła wygaszający miniciemnię po 15 minutach od momentu zakończenia pracy.
3. Oprogramowanie do analizy żeli
lp. parametry techniczno użytkowe
1 Programowo wspomagany algorytm ogniskowania pracujący w czasie rzeczywistym pozwalający na ostre obrazowanie grubych przedmiotów
2 pracujące na komputerze PC oraz Apple z systemem MacOS X
3 Analiza ilościowa żeli jednokierunkowych
4 Automatyczne znajdowanie ścieżek
5 Automatyczna detekcja prążków
6 Wyznaczanie Rf i masy cząsteczkowej DNA, RNA i białek
7 W pełni automatyczna korekcja tła oparta o algorytm iteracyjnego dopasowywania wielomianu piątego stopnia
8 Rotacja obrazu o dowolny kąt
9 Obliczanie gęstości optycznej
10 Analiza profilu ścieżki(densytogram)
11 Automatyczna detekcja i liczenie plam (kolonii)
12 Pomiary densytometryczne żeli (1D i 2D), ścieżek i mikropłytek
13 Zapis plików w formacie BIP, TIFF, PCX, JPEG
14 Korekcja dowolnych zniekształceń pionowych i poziomych żelu
15 Edycja pików
16 Historia pliku umożliwiająca zachowanie źródłowego obrazu oraz wszelkich dokonanych modyfikacji (zgodność z wymaganiami GLP)
17 Możliwość wykonywania operacji algebraicznych na obrazie
18 Automatyczne definiowanie obiektów przy użyciu funkcji “Magic Wand” (magiczna różdżka)
19 Peak Finder - funkcja ułatwiająca automatyczne wyszukiwanie i zliczanie obiektów (kolonii komórek)
20 Multiple Lane Set - automatyczna analiza żeli o wielu rzędach studzienek
21 Differential Display - wyższy poziom analizy dendrogramów -algorytm umożliwiający precyzyjne, graficzne przedstawienie i porównanie zmian intensywności prążków w poszczególnych ścieżkach.
22 Baza Danych Żeli - aplikacja bazodanowa pozwalająca na przeszukiwanie zbioru żeli pod względem słów kluczowych, warunków ekspozycji, wzorców i wielu innych cech zdefiniowanych przez użytkownika.
23 Półautomatyczna analiza żeli dwukierunkowych - 2D
24 Możliwość w pełni automatycznego dopasowania zestawu symetrycznych i asymetrycznych krzywych Gaussa do pików densytogramu przy użyciu metody najmniejszych kwadratów w postaci nieliniowej
25 Możliwość obiektywnej korekty przesyconych densytogramów prążków.
26 Możliwość ręcznej edycji wielomianu tła i zestawu krzywych Gaussa opisujących prążki.
27 Możliwość pełnej edycji histogramu zdjęcia, ze szczególnym uwzględnieniem zakresu dynamicznego (dynamic range) parametru gamma, możliwość przedstawiania gradientu gęstości optycznej w postaci „fałszywych barw”.
28 Korekta niedoświetlenia i prześwietlenia obrazu w oparciu o edycję histogramu.
3.1. Minimum 4 licencje na oprogramowanie do analizy żeli
Część II – Zestaw do dokumentacji i obserwacji
Zestaw do dokumentacji i obserwacji w skład, którego wchodzą:
1.Zestaw do mikro i makro fotografii zawierający aparat cyfrowy o matrycy 8 mln pikseli, łącznik do mikroskopu , zasilacz oraz oprogramowanie do interaktywnej współpracy z aparatem umożliwiające kontrolę wszystkich funkcji aparatu z poziomu komputera , wyświetlanie obrazu na żywo na monitorze PC , także typu notebook , oraz pomiary liniowe. Możliwość kalibracji obrazu do pomiarów morfometrycznych , nagrywanie sekwencji wideo.
2.Mikroskop odwrócony z optyką korygowaną na nieskończoność o parfokalności 45 mm.
3.Baza mikroskopu wyposażona w 6 pozycyjny uchwyt rewolwerowy , port foto/wideo z lewej strony z dzielnikiem światła 80%/20%.
4.Podwójny tubus obserwacyjny o kącie nachylenia 45 stopni.
5.Okulary szerokopolowe o powiększeniu 10x i polu widzenia FN 22mm.
6.Filar oświetleniowy z gniazdem żarówki o mocy 30W .
7.Kondensor o rozdzielczości NA 0,3 i odległości roboczej WD 72mm do obserwacji w jasnym polu i kontraście fazowym.
8.Zewnętrzny zasilacz do oświetlenia 30W.
9.Stolik mikroskopowy o wymiarach 160x240 mm .
10.Sześciopozycyjny, obrotowy podajnik kostek fluorescencyjnych.
11.Fluorescencja o mocy 100 W.
12.Kostka do fluorescencji wzbudzanej szerokopasmowym światłem niebieskim, filtr wzbudzający BP 450-480, zwierciadło dichroiczne DM500 , filtr zaporowy BA 515.
13.Obiektywy do kontrastu fazowego w systemie UIS 2 o następujących parametrach:
- CPLN10XPH/0,25 WD 10,00mm
- UPLFLN 4XPH/0,13 WD 17,00mm
- LCACHN 20XPH/0,40 WD 3,2mm
- LUCPLFL40XPH/0,6 WD od 2,7 – 4mm
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od I do II. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Termin wykonania zamówienia:
Zamówiony sprzęt musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego dla części I i II maksymalnie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy przez strony.
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego.
I System do dokumentacji żeli: wymagany czas reakcji: 48 h , wymagany czas naprawy: 7 dni,wymagany okres gwarancji: 24 miesiące.
II Zestaw do dokumentacji i obserwacji: wymagany czas reakcji:48 h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:24 miesiące
* Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 7 dni roboczych
** przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy. |
Termin składania ofert upłynął: 21/05/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa automatycznej stacji do izolacji kwasów nukleinowych i białek, z komputerem i kompletem zestawów do izolacji oraz aparatu do PCR z dwoma niezależnymi modułami, w tym jeden moduł gradientowy z blokami na mikropłytki ,do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego.
CZĘŚĆ I:
Automatyczna stacja do izolacji kwasów nukleinowych i białek, z komputerem i kompletem zestawów do izolacji
Zastosowanie:
Urządzenie do automatycznej izolacji i oczyszczania kwasów nukleinowych oraz białek przy wykorzystaniu kolumienek typu „spin-columns” z matrycą silikonową (nie w technologii magnetycznej)
Wymagane parametry techniczne:
Lp. WYMAGANE PARAMETRY
1. Urządzenie zapewniające automatyzację procedur izolacji, prowadzonych z zastosowaniem powszechnie stosowanych, manualnych zestawów wykorzystujących wiązanie do kolumny z matrycą silikonową i wirowanie, oraz posiadające wbudowane odpowiednie, gotowe protokoły do stosowania takich zestawów.
2. Możliwość preparowania do od 1 do 12 próbek jednocześnie, także nieparzystej liczby próbek w tym zakresie.
3. Etap lizy przeprowadzany w automacie.
4. Urządzenie wyposażone w głowicę na jednorazowe tipsy z filtrem oraz niezależną wirówkę i termoshaker.
5. Urządzenie wyposażone w następujące czujniki:- czujnik kontroli objętości buforów (czy ich ilość jest wystarczająca do przeprowadzenia danej reakcji)- czujnik kontroli ilości kolumienek i adapterów - czujnik kontroli ilości próbek- czujnik kontroli ilości tipsów dla danego, wybranego protokołu- czujnik kontroli typu załadowanych tipsów dla danego protokołu- czujnik kontroli pobrania tipsów w czasie trwania procesu izolacji
6. Zastosowanie do:izolacji białek rekombinowanych ze znacznikiem histydynowym, izolacji całkowitego RNA, izolacji genomowego DNA, izolacji plazmidowego DNA, izolacji wirusowych kwasów nukleinowych,oczyszczania RNA,oczyszczania produktów reakcji PCR,oczyszczania DNA wyciętych żeli agarozowych
7. Możliwość stosowania tych samych kolumienkowych zestawów odczynników do pracy zarówno w automacie oraz do ręcznej, manualnej izolacji.
8. Możliwość rozszerzenia zastosowania o następne zestawy i bezpłatnego pobrania dodatkowych protokołów izolacji bezpośrednio przez użytkownika ze strony producenta, w miarę ich opracowywania.
9. Możliwość sterowania urządzeniem poprzez zintegrowany, dotykowy ekran oraz generowania raportów po każdym protokole zawierających informacje o ilości próbek, pomiarze objętości cieczy, czasie pracy a także ruchach głowicy.
10. Akcesoria:- butelki, statywy, etc.- min 1 komplet (niezbędny do pracy urządzenia) - zestawy, tipsy i adaptery - do wykonania 1000 izolacji, Dołączone akcesoria muszą być kompatybilne z urządzeniem
11. Wymiary nie przekraczające: szer. 65 cm, głęb. 62 cm, wys. 57 cm
12. Urządzenie zaopatrzone w notebook z systemem operacyjnym Windows XP Pro, o nastepujących parametrach:technologia mobilna Intel Centrino Duoprocesor Intel Core 2 Duomodel procesoraCore Duo T5600 (1.83 GHz, 2MB cache)przekątna ekranu LCD15 cal – nie panoramicznynominalna rozdzielczość LCD1400 x 1050 pikseliwielkość pamięci RAM1 024 MBtyp zastosowanej pamięci RAMDDR2 (667 MHz)pamięć RAM rozszerzalna do 2 048 MBdysk twardy - pojemność 100 GBdysk twardy – rodzaj 5400 RPMnapęd optyczny DVD+/-RW DLkarta graficzna ATi Mobility Radeon X1450 (DirectX9, SM 3.0, Avivo)karta graficzna – złącza wyjście video [tv-out]wyjście DVIwyjście D-Subpamięć karty graficznej128 MBtyp baterii litowo-jonowa(bateria 9-cell)karta d wi kowawejście mikrofonuwejście linioweczytnik kart pamięci SDMS-ProMMCMemory StickkomunikacjaWiFi IEEE 802.11a/b/gmodem analogowyLAN 1 GbpsBluetoothinterfejsy3x USBDodatkowe wyposażenie:kamera 1.3 Mpixwbudowany mikrofonzainstalowany system operacyjny Microsoft Windows XP Proszerokość 343 mm, głębokość 280 mm, wysokość 40,5 mmwaga2,7 kgtorbamyszka Finger print
Wymagana gwarancja na urządzenie oraz notebook – min 12 miesięcy
CZĘŚĆ II:
Aparat do PCR z dwoma niezależnymi modułami, w tym jeden gradientowy z blokami na mikropłytki
Urządzenie do PCR składające się z dwóch niezależnych fizycznie i niezależnie pracujących modułów:
1. Moduł z gradientem
Dwa wymienne bloki :
Gradientowy blok dla mikropłytki 96 dołkowej
Gradientowy blok dla mikropłytki 384 dołkowej
Temperatura:
Zakres gradientu 20°C do 70°C
Maksymalny gradient co najmniej 30°C
Minimalny gradient nie więcej niż 1°C
Zakres temperatury bloku 4°C do 99°C
Typowa szybkość grzania 3°C/ sec
Typowa szybkość chłodzenia 1.3°C/sec
Jednorodność temperatury w bloku (bez gradientu) < +/- 0.3°C
Jednorodność kolumny z 10°C gradientem < +/- 0.3°C
Dokładność temperatury < +/- 0.3°C
Dokładność gradientu < +/- 0.3°C
Dokładność ustawiania temperatury +/- 0.1°C
Pokrywa
Możliwość ogrzewania
Zakres temperatury ogrzewania pokrywy 100°C do 115°C
Wyłączenie w przypadku przegrzania
Regulowany nacisk pokrywy
Programowanie
Możliwość ustawienia ochrony hasłem
Programowanie funkcji ramp rate +/- 0.1°C/sek
Programowanie rozdzielczości funkcji ramp rate 0.1°C
Obliczanie gradientu
Możliwość rozszerzenia liczby programów przy pomocy dodatkowej karty pamięci
Ilość segmentów (kroków) w pętli więcej niż 60
Ilość pętli w programie 30
Liczba cykli (powtórzeń pętli) 99
Nadawanie nazw – klawiatura alfanumeryczna
Komunikacja z termocyklerem - ekran dotykowy
2. Moduł bez gradientu
Blok
Blok dla probówek 25 x 0.2 ml, wymienny (z możliwością dokupienia bloku na probówki 0.5 ml w przyszłości)
Temperatura
Zakres temperatury 4°C do 99°C
Dokładność ustawiania temperatury 0.1°C
Jednorodność temperatury w bloku +/- 0.1°C
Prędkość grzania i chłodzenia 3.6°C/sek
Ogrzewana pokrywa
Zakres temperatury ogrzewania pokrywy 100°C do 115°C
Programowanie
Nadawanie nazw – klawiatura alfanumeryczna
Możliwość ustawienia ochrony hasłem
Ilość programów 3-segmentowych (krokowych) 80
Ilość segmentów (kroków) w pętli 35
Ilość pętli w programie 25
Liczba cykli (powtórzeń pętli) 99
Minimalny czas zatrzymania 1 sek
Maksymalny czas zatrzymania 18 godzin
Możliwość podwyższenia/obniżenia temperatury
Możliwość podwyższenia/obniżenia czasu zatrzymania
Programowanie funkcji ramping (ogrzewania i chłodzenia) zmienne co: 0.1°C/sek/krok
Dokładność programowania funkcji ramping 0.1°C
Obydwa moduły:
Możliwość zaprogramowania pauzy
Sygnalizacja zakończenia programu
Obliczanie czasu zakończenia pracy
Automatyczne włączenie po awarii zasilania
Możliwość połączenia z programem kontrolnym PC, port szeregowy RS232
Możliwość aktualizacja oprogramowania ze strony internetowej producenta
Warunki pracy
Zakres temperatury otoczenia 5°C do 40°C
Wilgotność do 95% wilgotności względnej, bez kondensacji
Gwarancja 4 lata na każdy moduł
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od I do II. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
CZĘŚĆ I: Automatyczna stacja do izolacji kwasów nukleinowych i białek, z komputerem i kompletem zestawów do izolacji wymagany czas reakcji:24 h;wymagany czas naprawy 7 dni;wymagany okres gwarancji 12 miesięcy
CZĘŚĆ II: Aparat do PCR z dwoma niezależnymi modułami, w tym jeden gradientowy z blokami na mikropłytki wymagany czas reakcji 24 h;wymagany czas naprawy 7 dni, wymagany okres gwarancji 48 miesięcy
Uwaga:
1.Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 7 dni roboczych
2.przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
3.przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
4.przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy. |
Termin składania ofert upłynął: 27/04/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego termocyklera gradientowego o następujących parametrach technicznych:
-Standardowy blok przystosowany do pracy przy pomocy probówek: 96 x 0,2 ml, 77 x 0,5 ml i do płytki 8 x 12 miejsc (bez potrzeby wymiany bloku)
-Funkcja gradient o stałej szybkości dojścia do temperatury zadanej, umożliwiająca zróżnicowanie temperatur rzędami w bloku w zakresie od 1 do 20°C dla optymalizacji wszystkich temperatur (aniling, elongacja i denaturacja)
-Zakres zmian temperatur bloku: 4 do 99°C
-Stabilność temperatury w bloku 0,2°C po 15 sekundach
-Czas nastawny od 0,1 do 9:59:59 s
-Dociskowa pokrywa ogrzewana z programowaniem od temperatury pokojowej (25°C) do 110°C
-Oprogramowanie z programowanym : „auto re-startem”, funkcją hold, pauzą, programowanym utrzymywaniem 4°C po zakończeniu reakcji, możliwość programowania objętości mieszaniny reakcyjnej i dostosowania szybkości zmian temperatury do tej objętości, możliwościami wydłużania/skracania czasu reakcji (czas increment) lub podwyższania/obniżania temperatury (temperatura increment) przy wzroście lepkości mieszaniny reakcyjnej, możliwością łączenia podprogramów, automatyczna kalibracja, programowania szybkości zmian temperatury, z automatycznym pokazywaniem czasu przerwy w razie przerwy w zasilaniu, oprogramowanie powinno pokazywać czas do zakończenia reakcji i czas zakończenia reakcji, informacje o realizacji programu, funkcja inkubacji
-Szybkość zmian temperatury: grzanie powyżej 3°C/s, chłodzenie powyżej 2°C/s
-Pamięć 100 programów
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
-gwarancja min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
-czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi max. 72 h,
-usunięcie usterki w ciągu max. 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Przedmiot zamówienia, musi być zrealizowany w terminie max. 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
Termocykler gradientowy: wymagany czas reakcji 72 h,wymagany czas naprawy 14 dni,wymagany okres gwarancji 24 miesięcy
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 14 dni roboczych |
Termin składania ofert upłynął: 03/04/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego dwóch termocyklerów.
Parametry techniczne:
-blok aluminiowy na 96 probówek 0.2 ml,
-grzanie i chłodzenie w technologii Peltier,
-pokrywa grzejna do pracy bezolejowej,
-dokładność w utrzymywaniu zadanej temperatury +/- 0.25ºC
-jednorodność rozkładu temperatur w bloku +/-0.5ºC, 30 sekund po starcie programu w 95ºC,
-zakres temperatury 4.0-99.9ºC,
-maksymalna szybkość grzania 1 ºC/sec, chłodzenia 1.5 ºC/sec
-wbudowany program autodiagnostyki,
-kalkulator temperatury topnienia starterów,
-algorytm ustawienia temp. w zależności od objętości reakcji w probówce,
-system auto-restartu w przypadku przerwy w zasilaniu,
-możliwość zapamiętania co najmniej 100 metod,
-możliwość wprowadzania metod dla wielu użytkowników zabezpieczonych PIN,
-graficzny wyświetlacz LCD 7x40 do zaprogramowania i podglądu przebiegu reakcji,
-łącze szeregowe (RS-485),
-interfejs dla kart PCMCIA,
-możliwość wymiany bloku (96 miejsc 0,2 ml lub 60 miejsc 0,5 ml lub 2 x 96 miejsc 0,2 ml lub 2 x 384 miejsc 0,02 ml)
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
- gwarancja min. 12miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
- czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 72 h,
- usunięcie usterki w ciągu max. 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia, musi być zrealizowany w terminie max. 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
Termocykler:Czas reakcji- 72 h, Czas naprawy- max 14 dni, Gwarancja-min 12 miesięcy
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 14 dni roboczych |
Termin składania ofert upłynął: 23/03/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa rotacyjnych wyparek próżniowych z wyposażeniem oraz pomp próżniowych olejowych z wyposażeniem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego.
Część I – Rotacyjne wyparki próżniowe z wyposażeniem
dotyczy 2 kompletów wg poniższej specyfikacji
Komplet składa się z :
1/ Rotacyjna wyparka próżniowa szt. 1
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 550 x 575 x 415 mm
Typ chłodnicy Pionowy
Wersja szkła W wykonaniu SZKŁO + PLASTIK, co oznacza elementy szklane pokryte od zewnątrz warstwą tworzywa sztucznego, przeciwdziałającego rozpryskowi szkła w przypadku uszkodzenia lub implozji
Uszczelnienia Wykonane z modyfikowanego PTFE.
Podnoszenie kolby z łaźni automatyczne
Masa całkowita wyparki próżniowej Maksymalnie 17 kg (bez łaźni)
Zasilanie 220 – 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Maksymalnie 60W (bez łaźni)
Prędkość obrotowa kolby Płynnie regulowana w zakresie od 20 do 280 min-1.
Rozmiar możliwych do zastosowania kolb destylacyjnych 50ml, 100ml, 250ml, 500ml, 1000ml, 2000ml, 3000ml oraz 4000 ml
Ciężar maksymalnej, możliwej do pracy kolby destylacyjnej z wsadem. 3 kg
W dostawie urządzenia Kolba destylacyjna 1 litr – szt. 1, kolba odbieralnik 1 litr – szt. 1, butelka WOOLF’a - szt. 1,
2/ Łaźnia wodno - olejowa szt. 1
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 285 x 240 x 300 mm
Masa całkowita Nie większa niż 4 kg
Zasilanie 220 - 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Nie większe niż 1300 W
Pojemność misy Nie większa niż 4,1 litra
Zakres temperatury Minimum 20 – 180°C.
Dokładność utrzymania temperatury w łaźni +/- 2°C
Wyświetlacz Cyfrowy zadanej oraz aktualnej temperatury medium w łaźni. Bezprzewodowa komunikacja na podczerwień z wyparką.
Funkcje użytkowe: Pozwalające na zadanie: górnej temperatury oraz jednej, stałej temperatury pracy. Możliwość bezpośredniego połączenia do kontrolera próżni w celu przekazu informacji o aktualnie panującej temperaturze medium w łaźni.
3/ Automatyczny kontroler próżni szt. 1
Zakresy pomiarowe Min: od 1 400 do 0 mbar (hPa), od 1050 do 1 Torr
Zakres kontroli próżni Min: od 1 100 – 1 mbar (hPa), od 825 do 1 Torr
Główne cechy pomiaru próżni Pomiar ciśnienia niezależnie od rodzaju gazu, pojemnościowy sensor ceramiczny z tlenku glinu.
Dokładność pomiaru próżni ± 2 mbar (± 1 cyfra) w stałej temperaturze w całym zakresie
Wyświetlacz graficzny
Wymagane wyjścia na interfejs Port USB (do transmisji danych np. do komputera PC), RS 232 oraz RS 485 (jako porty komunikacyjne), przyłącze pilota zdalnego sterowania systemu, wyjście do sterowania elektrozaworem dopływu wody chłodzącej w chwili rozpoczęcia oraz zakończenia destylacji, wyjście na automatyczny sterownik prądowy pracy pompy, wyjście na elektrozawór próżniowy.
Zasilanie Z portu zasilającego na wyparce lub pompie.
Zużycie mocy Maksymalnie 10W
Masa całkowita Nie większa niż 540 gram
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 160 x 105 x 120 mm
Funkcje użytkowe Wbudowana biblioteka wartości fizyko-chemicznych dla większości standardowych rozpuszczalników, pozwalająca na automatyczne dobranie wartości próżni dla danego rozpuszczalnika w oparciu o aktualnie panującą temperaturę wody w łaźni. Komunikacja z łaźnią wodną, wyparką oraz pompą próżniową w układzie automatycznym.
4/ Membranowa pompa próżniowa, chemoodporna szt. 1
Ilość stopni / (głowic) Pompa 3 stopniowa / (4 głowice). Kopuły pokrywające głowice wykonane ze szkła
Wydajność Min. 3,1 m3/h
Próżnia końcowa < 2 mbar
Poziom głośności podczas pracy 41 - 55 dB w zależności od trybu pracy
Sterowanie pracą pompy Z poziomu kontrolera z możliwością dwóch trybów pracy w standardzie: sterowanie liczbą obrotów pompy oraz sterowanie prądowe typu włącz / wyłącz.
Zasilanie 220 - 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Nie więcej niż 370 W
Masa całkowita Nie więcej niż 11 kg
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 378 x 297 x 177 mm
W dostawie urządzenia Chłodnica oraz odbieralnik do wykraplania resztkowych oparów na wyjściu pompy oraz 2 metry bieżące przewodu próżniowego.
System opisany w punktach 1 + 2 + 3 + 4 musi być kompletny, gotowy do pracy i zawierać wszystkie akcesoria, przewody do podłączenia wody oraz próżni stanowiące o możliwości zmontowania i oddania do użytku całości jako systemu kompletnego, gotowego do pracy zgodnie z wymaganym przeznaczeniem.
Oferent dołączy pisemną autoryzację producenta sprzętu, udzieloną bezpośrednio wykonawcy na świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w zakresie oferowanej aparatury.
Część II – Rotacyjne wyparki próżniowe z wyposażeniem
dotyczy 1kompletu wg poniższej specyfikacji
Komplet składa się z :
1/ Rotacyjna wyparka próżniowa szt.1
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 550 x 575 x 415 mm
Typ chłodnicy Pionowy
Wersja szkła W wykonaniu SZKŁO + PLASTIK, co oznacza elementy szklane pokryte od zewnątrz warstwą tworzywa sztucznego, przeciwdziałającego rozpryskowi szkła w przypadku uszkodzenia lub implozji
Uszczelnienia Wykonane z modyfikowanego PTFE.
Podnoszenie kolby z łaźni automatyczne
Masa całkowita wyparki próżniowej Maksymalnie 17 kg (bez łaźni)
Zasilanie 220 – 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Maksymalnie 60W (bez łaźni)
Prędkość obrotowa kolby Płynnie regulowana w zakresie od 20 do 280 min-1.
Rozmiar możliwych do zastosowania kolb destylacyjnych 50ml, 100ml, 250ml, 500ml, 1000ml, 2000ml, 3000ml oraz 4000 ml
Ciężar maksymalnej, możliwej do pracy kolby destylacyjnej z wsadem. 3 kg
W dostawie urządzenia Kolba destylacyjna 1 litr – szt. 1, kolba odbieralnik 1 litr – szt. 1, butelka WOOLF’a - szt. 1,
2/ Łaźnia wodno - olejowa szt. 1
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 285 x 240 x 300 mm
Masa całkowita Nie większa niż 4 kg
Zasilanie 220 - 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Nie większe niż 1300 W
Pojemność misy Nie większa niż 4,1 litra
Zakres temperatury Minimum 20 – 180°C.
Dokładność utrzymania temperatury w łaźni +/- 2°C
Wyświetlacz Cyfrowy zadanej oraz aktualnej temperatury medium w łaźni. Bezprzewodowa komunikacja na podczerwień z wyparką.
Funkcje użytkowe: Pozwalające na zadanie: górnej temperatury oraz jednej, stałej temperatury pracy. Możliwość bezpośredniego połączenia do kontrolera próżni w celu przekazu informacji o aktualnie panującej temperaturze medium w łaźni.
3/ Membranowa pompa próżniowa, chemoodporna szt. 1
Ilość stopni / (głowic) Pompa 3 stopniowa / (4 głowice). Kopuły pokrywające głowice wykonane ze szkła
Wydajność Min. 3,1 m3/h
Próżnia końcowa < 2 mbar
Poziom głośności podczas pracy 41 - 55 dB w zależności od trybu pracy
Sterowanie pracą pompy Z poziomu kontrolera z możliwością dwóch trybów pracy w standardzie: sterowanie liczbą obrotów pompy oraz sterowanie prądowe typu włącz / wyłącz.
Zasilanie 220 - 240 V
Częstotliwość 50 / 60 Hz
Zużycie mocy Nie więcej niż 370 W
Masa całkowita Nie więcej niż 11 kg
Gabaryty (długość x wysokość x głębokość) Nie większe niż 378 x 297 x 177 mm
W dostawie urządzenia 2 metry bieżące przewodu próżniowego.
4/ Wykraplacz oparów do wyparki próżniowej szt. 1
Zakres temperatur)od -200C do 400C
Pompa cyrkulująca 12l/min. 0,2 bar
Moc chłodzenia przy: 150 C- 0,3 kW · 00C- 0,2 kW.· -100C- 0,14kW
Zasilanie 230V
Ustawianie temperatury ·cyfrowe
Rozdzielczość wyświetlacza 0,1 K
Pojemności napełnienia ·min 1,4l, max. 2,6 l
Małe gabaryty nie większe niż: ·225/360/380mm
Masa nie więcej niż ·23 kg
System opisany w punktach 1 + 2 + 3 + 4 musi być kompletny, gotowy do pracy i zawierać wszystkie akcesoria, przewody do podłączenia wody oraz próżni stanowiące o możliwości zmontowania i oddania do użytku całości jako systemu kompletnego, gotowego do pracy zgodnie z wymaganym przeznaczeniem.
Oferent dołączy pisemną autoryzację producenta sprzętu, udzieloną bezpośrednio wykonawcy na świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w zakresie oferowanej aparatury.
Część III – Pompy próżniowe olejowe z wyposażeniem
Dotyczy - 3 kompletów wg poniższej specyfikacji.
Komplet składa się z :
1/ pompa próżniowa olejowa
Ciśnienie [mbar]- całkowite bez gas balast-z gas balastem - 2x10-3 -1x 10-2
Wydajność nie gorsza niż: 5,8/6,6 m3/h
Gabaryty (Długość x wysokość x Głębokość) Nie większe niż mm 415 /210/150
Waga nie więcej niż 20 kg
Moc 370W
Podłączenia 16 KF
Zasilanie 230 V/50/60V
Wykonanie Odporne chemicznie
2/kontroler próżni
Zakres pomiarowy 1050 do 0,001 mbar
Wyświetlacz LCD w mbar
Rozdzielczość 1 ( 1050-100)0,5 (99-1)0,1 (0,9 – 0,1)0,01 (0,09 – 0,01)0,001 (0,009 – 0,001) mbar
Zasilanie bateria 9V, i zasilacz 9V/200mA
Wymiary nie więcej niż 125/80/36 mm
Wyposażenie Przetwornik ciśnienia podłączenie 16 KF
3/Wyposażenie uzupełniające:
a. System do podłączeniowy do pompy zawór kulowy dwudrożny odcinający przyłącza 16KF.
b. Trójnik pozwalający łączyć pompę z kontrolerem i aparatem” stal nierdzewna” przyłącza 16KF
c. Króćce przyłączeniowe montowane - DN 16KF/12 stal min 2 szt.
d. Klamry połączeniowe 5 szt.
e. Komplet O-ringów
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od I do III. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Zamówiony sprzęt musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego: dla wszystkich części .w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty zawarcia umowy przez strony
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
część A - Rotacyjne wyparki próżniowe z wyposażeniem -wymagany czas reakcji:24 h,wymagany czas naprawy:5 dni,wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
część B - Rotacyjne wyparki próżniowe z wyposażeniem- wymagany czas reakcji:24 h,wymagany czas naprawy:5 dni,wymagany okres gwarancji:12miesięcy
Część C - Pompy próżniowe olejowe z wyposażeniem-wymagany czas reakcji:24 h,wymagany czas naprawy:5 dni,wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Uwaga:
1) przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2) przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3) przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 5 dni roboczych |
Termin składania ofert upłynął: 12/03/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego, według konfiguracji zawartej w części IV SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie na poszczególne części tj.
Część A – notebook – 1 szt.
Część B – komputer przenośny – 1 szt.
Część C – komputer przenośny – 3 szt.
Część D – komputer przenośny – 1 szt.
Część E – laptop- 2 szt.
Część F – komputer przenośny – 1 szt.
Część G - zestaw komputerowy – 1 szt.
Część H – komputer – 1 szt.
Część I – komputer – 1 szt.
Część K – notebook – 1 szt.
Część L – monitor – 3 szt.
Część M – dodatkowe elementy komputerowe
Część N – dodatkowe elementy komputerowe
Część O – licencje na oprogramowanie
Część P - licencja
Część R - nośnik
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał.
W przypadku złożenia oferty równoważnej na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w sposób jednoznaczny zaznaczone na specyfikacji technicznej (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od A do R. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Termin wykonania zamówienia:
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części wynosi następująco:
- części A-F, część O (poz. 8) – 21 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- części G-M, część N (poz. 3-6), O (poz.1-7), P, R – 14 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- część N (poz.1-2) – 7 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagana gwarancja i serwis:
Część A – notebook: wymagany czas reakcji: 24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy ważna na całym świecie36 miesięcy na podzespoły12 miesięcy na baterie
Część B – Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część C - Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część D – Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 21 dniroboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy poprzez AppleCare Protection Plan z wyświetlaczem
Część E1 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część E2 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część F - Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część G – Zestaw komputerowy:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni 36 miesięcy
Część H - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część I - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 7 dni roboczych3 36 miesięcy
Część K – Notebook:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L - Monitor (poz.1):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L – Monitor (poz.2):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część M – Dodatkowe elementy:standardowe wsparcie producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.1):Zgodnie z warunkami producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.2,3):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.4):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:24 miesiące
Część N – Dodatkowe elementy (poz.5):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.6):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Cześć O – Licencje na oprogramowanie (poz.1-3,5,8):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.4):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.6,7):Zgodnie z warunkami producenta
Część P – Licencja na oprogramowanie:Zgodnie z warunkami producenta
Część R – Nośnik:Zgodnie z warunkami producenta
1.Czas naprawy 21 dni roboczych – przy czym sprzęt zastępczy po 14 dniach roboczych
2.36 miesięcy, międzynarodowy serwis z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawa na miejscu u klienta
3.Czas od momentu zgłoszenia awarii do naprawy/wymiany na element równoważny max 7 dni roboczych
Uwaga:
A)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
B)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy |
Termin składania ofert upłynął: 23/02/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego systemu do PCR z dwoma niezależnymi blokami grzejnymi.
Parametry techniczne:
- amplifikacja w dwóch blokach po 48 probówek o pojemności 0,2 ml,
- zakres zmian temperatury od –30C do +99,90C (dokładność 0,10C) ,
- programowany czas od 0,01s do 99 godzin,
- pamięć – 10 folderów użytkowania po 100 programów każdy,
- szybkość zmian temperatury od 0,01 do 30C/s,
- równomierność rozkładu temperatury w bloku ±0,50C po 15s
- pokrywa grzejna o regulowanym i zdefiniowanym nacisku,
- alfanumeryczny podświetlany wyświetlacz VGA informujący o aktualnym statusie wykonywanego programu – nr folderu, nr programu i jego nazwa, nr kroku i nr cyklu, aktualna temperatura bloku, czas cyklu, czas pozostały do zakończenia programu, aktualna temperatura pokrywy,
- funkcje – PAUSE, HOT START, AUTO-RESTART, TIME INCREMENT TEMPERATURE, INCREMENT,
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
- gwarancja min. 18 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
- czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 3 dni robocze,
- usunięcie usterki w ciągu w ciągu max. 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia lub max. 14 dni, jeżeli usunięcie usterki wymaga sprowadzenia części, |
Termin składania ofert upłynął: 19/02/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego systemu do PCR z dwoma niezależnymi blokami grzejnymi.
Parametry techniczne:
-amplifikacja w dwóch blokach po 48 probówek o pojemności 0,2 ml,
-zakres zmian temperatury od –30C do +99,90C (dokładność 0,10C) ,
-programowany czas od 0,01s do 99 godzin,
-pamięć – 10 folderów użytkowania po 100 programów każdy,
-szybkość zmian temperatury od 0,01 do 30C/s,
-równomierność rozkładu temperatury w bloku ±0,50C po 15s
-pokrywa grzejna o regulowanym i zdefiniowanym nacisku,
-alfanumeryczny podświetlany wyświetlacz VGA informujący o aktualnym statusie wykonywanego programu – nr folderu, nr programu i jego nazwa, nr kroku i nr cyklu, aktualna temperatura bloku, czas cyklu, czas pozostały do zakończenia programu, aktualna temperatura pokrywy,
-funkcje – PAUSE, HOT START, AUTO-RESTART, TIME INCREMENT TEMPERATURE, INCREMENT,
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
-gwarancja min. 18 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
-czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 3 dni robocze,
-usunięcie usterki w ciągu w ciągu max. 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia lub max. 14 dni, jeżeli usunięcie usterki wymaga sprowadzenia części, |
Termin składania ofert upłynął: 08/02/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego systemu do PCR z dwoma niezależnymi blokami grzejnymi.
Parametry techniczne:
-amplifikacja w dwóch blokach po 48 probówek o pojemności 0,2 ml,
-zakres zmian temperatury od –30C do +99,90C (dokładność 0,10C) ,
-programowany czas od 0,01s do 99 godzin,
-pamięć – 10 folderów użytkowania po 100 programów każdy,
-szybkość zmian temperatury od 0,01 do 30C/s,
-równomierność rozkładu temperatury w bloku ±0,50C po 15s
-pokrywa grzejna o regulowanym i zdefiniowanym nacisku,
-alfanumeryczny podświetlany wyświetlacz VGA informujący o aktualnym statusie wykonywanego programu – nr folderu, nr programu i jego nazwa, nr kroku i nr cyklu, aktualna temperatura bloku, czas cyklu, czas pozostały do zakończenia programu, aktualna temperatura pokrywy,
-funkcje – PAUSE, HOT START, AUTO-RESTART, TIME INCREMENT TEMPERATURE, INCREMENT,
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
-gwarancja min. 18 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
-czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 3 dni robocze,
-usunięcie usterki w ciągu w ciągu max. 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia lub max. 14 dni, jeżeli usunięcie usterki wymaga sprowadzenia części, |
Termin składania ofert upłynął: 30/01/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych, w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym w części IV SIWZ – specyfikacja techniczna.
Zamawiający wymaga, aby tonery, atramenty i tusze do drukarek były materiałami oficjalnie dopuszczonymi przez producenta drukarek (zaleconymi przez producenta drukarek). W przypadku dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek innych niż oryginalne wymaga się od Wykonawcy, aby załączył do oferty dokument wystawiony przez producenta drukarki, stwierdzający, że producent ten akceptuje zaoferowany toner, atrament lub tusz do drukarek, jako w pełni równoważny.
Ponadto Zamawiający wyraźnie zastrzega, że nie dopuszcza się dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek w kardrydżach (nabojach) o zmniejszonej pojemności do tzw. „sporadycznego drukowania”.
W przypadku występowania tonerów, atramentów i tuszy (kolorowych i czarnych) w różnej pojemności Zamawiający wymaga dostarczenia ww materiałów eksploatacyjnych o największej pojemności, dostępnej na rynku.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku ofert równoważnych na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w składanej ofercie (np. poprzez pogrubienie naniesionych w tabeli różnic). W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek oferowanych produktów równoważnych w celu sprawdzenia spełniania przez nie wymagań jakościowych.
Próbki powinny być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej z poszczególnych tabel, odpowiednio dla części A i B, zawartych w części IV SIWZ (np. „A2”), przyporządkowanej danemu artykułowi. Próbki te powinny być opisane w taki sposób, aby zawierały oryginalną nazwę oferowanego produktu. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań jakościowych – nie jest równoważny w stosunku do produktu wymaganego w specyfikacji asortymentowej, oferta wykonawcy w tej części zostanie odrzucona, jako nierównoważna.
W przypadku ofert równoważnych próbki dostarczone przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i z którym zostanie zawarta umowa, pozostaną u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzania, czy artykuły dostarczane przez wykonawcę, w poszczególnych partiach są zgodne z tymi które oferował. |
Termin składania ofert upłynął: 26/01/2007 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Część A - oprogramowanie
Część B – elementy dodatkowe
Część C – elementy dodatkowe
gwarancja i serwis:
Nr części Czas reakcji Czas naprawy Gwarancja
wymagany wymagany wymagany
A Oprogramowanie standardowe wsparcie producenta
B Dodatkowe elementy 24 h 7 dni 36 miesięcy
C Dodatkowe elementy 24 h 7 dni 36 miesięcy
Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi dla wszystkich części 7 dni od daty zawarcia umowy przez Strony. |
Termin składania ofert upłynął: 13/12/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych czasopism dostawa naukowych czasopism zagranicznych do siedziby Zamawiającego, zgodnie poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ I:
1.Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych 2szt
2.Ubezpieczenia i Prawo Pracy – 3 szt 1507-6962
3.Zeszyty Metodyczne Rachunkowości 1429-396X
4.Poradnik VAT 1429-3978
5.Przegląd Podatku Dochodowego 1429-3986
6.Gazeta podatkowa 1731-9447
Cena powinna zawierać czasopisma w wersji print oraz on-line
CZĘŚĆ II:
1.Acta Biochimica Polonica 0001-527X
2.Acta Societatis Botanicorum Poloniae 0001-6977
3.Bibliotekarz 0208-4333
4.Biuletyn Skarbowy Ministerstwa Finansów 1234-673X
5.Biuletyn VAT 1733-0882
6.Bulletin of the Polish Academy of Sciences ser. Biological Scien 0239-7582
7.Bulletin of the Polish Academy of Sciences ser. Chemistry 0239-7582
8.Bulletin of the Polish Academy of Sciences ser. Techn. 0239-7582
9.CHIP +CD – 2 szt 1230-817X
10.Computer Arts +CD 1507-6075
11.Computer World – 3 szt 0867-2334
12.Dziennik Urzędowy Min. Finansów 0137-7922
13.Dziennik Urzędowy GUS 0209-2409
14.Dziennik Urzędowy KBN 1644-4248
15.Dziennik Ustaw 0867-3411
16.Enter +CD 0867-4566
17.Fotografia i aparaty cyfrowe 1640-7776
18.Gazeta Prawna – 2 szt 1232-6712
19. Haking +CD 1731-7150
20.Harvard Business Review Polska 1730-3591
21.Iks - Poznański Informator Kulturalny, Sportowy I Turystyczny 1231-9139
22.Interpretacje Urzędów Skarbowych i orzecznictwo 1895-0078
23.Internet +CD – 2 szt 1234-9984
24.Kosmos 0023-4249
25.Linux z DVD (2 płyty) 1427-5562
26.Linux Magazine +CD 1732-1263
27.Monitor Polski 0209-214X
28.Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń – 2 szt 1731-996X
29.Monitor Zamówień Publicznych – 2 szt 1733-4837
30.Nauka 1231-8515
31.NetWorld – 3 szt 1232-8732
32.PC World Komputer wersja z DVD – 2 szt 1232-3004
33.PHP Solution
34. Polish Journal of Chemistry 0137-5083
35.Postępy Biochemii 0032-5422
36.Postępy Biologii Komórki 0324-8337
37.Przegląd Telekomunikacyjny 1232-4388
38.Przegląd Ubezpieczeniowy dla Ciebie 1427-6119
39.Przetargi Publiczne – 2 szt 1895-0825
40.Puls Biznesu 1427-6852
41.Rachunkowość 0481-5475
42. zeczpospolita – 2 szt 0208-9130
43.Serwis Prawno-Pracowniczy 1234-8325
44.Służba pracownicza
45.Software +CD 2 szt 1508-1656
46.Sprawy Nauki 1230-1647
47.Świat Hoteli 1642-6460
48.Świat Nauki – 2 szt 0867-6380
49.Świat Telekomunikacji 1232-4388
50.Wiadomości Chemiczne 0043-5104
51.Wszechświat 0043-9592 |
Termin składania ofert upłynął: 06/11/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest roczna prenumerata oraz sukcesywna, w miarę ukazywania się poszczególnych czasopism dostawa naukowych czasopism zagranicznych do siedziby Zamawiającego, zgodnie poniższym zestawieniem:
CZĘŚĆ I:
1. Antiviral Chemistry and Chemotherapy ISSN 0956-3202
2. Bioconjugate Chemistry 1043-1802
3. Bioinformatics 1367-4803
4. Biological Chemistry 1431-6730
5. BioTechniques 0736-6205
6. Cell 0092-8674
7. EMBO Journal 0261-4189
8. EMBO Reports 1469-221X
9. Genes and Development 0890-9369
10. Human Molecular Genetics 0964-6906
11. Journal of Biological Chemistry 0021-9258
12. Journal of Biomolecular Structure and Dynamics 0739-1102
13. Journal of Computational Biology 1066-5277
14. Journal of Medicinal Chemistry 0022-2623
15. Journal of Organic Chemistry 0022-3263
16. Nucleic Acids Research 0305-1048
17. Nature 0028-0836
18. Nature-Structural Biology 1072-8368
19. Nucleosides, Nucleosides and Nucleic Acids 1525-7770
20. Proceedings of the Natl. Aca. of Sci. of the USA 0027-8424
21. RNA 1355-8382
22. Science 0036-8075
23. Structure 0969-2126
W punkcie 11 formularza ofertowego należy podać, dla których czasopism części I udostępniony będzie darmowy dostęp on- line.
CZĘŚĆ II:
1. Antiviral Research 0166-3542
2. Bioorganic and Medicinal Chemistry 0968-0896
3. Bioorganic and Medicinal Chemistry Letters 0960-894X
4. Industrial Crops and Products 0926-6690
CZĘŚĆ III:
1. Plant Cell 1040-4651
2. Plant Physiology 0032-0889
3. Plant Molecular Biology 0167-4412
4. Plant Journal 0960-7412
5. Molecular Plant-Microbe Interaction 0894-0282
CZĘŚĆ IV:
1. Computer Arts + CD 1360-5370
2. Computer Network 1389-1286
3. Linux Journal 1075-3583
4. Paralell Computing 0167-8191
5. International Journal on Digital libraries 1432-5012 |
Termin składania ofert upłynął: 06/11/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej w Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu (ul. H.Sienkiewicza 18, 72-600 Świnoujście), w szacunkowej ilości rocznej 30.000 litrów. Podana ilość może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego
oferty należy składać w:
Zakładzie Działalności Pomocniczej
ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań |
Termin składania ofert upłynął: 25/10/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego oraz instalacja sprzętu komputerowego według konfiguracji zawartej w części 4 SIWZ.
Część A - zestaw komputerowy
Część B – zestaw komputerowy
Część C – zestaw komputerowy
Część D - zestaw komputerowy
Część E – zestaw komputerowy
Część F – notebook + drukarka
Część G – zestaw komputerowy
Część H – oprogramowanie
Część I - dodatkowe elementy komputerowe |
Termin składania ofert upłynął: 23/10/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu, ul. Sienkiewicza 18 zgodnie z przedmiotem zamówienia.
oferty należy składać w:
Domu Pracy Twórczej PAN w Świnoujściu, ul. Sienkiewicza 18
w sekretariacie |
Termin składania ofert upłynął: 22/09/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego oraz instalacja sprzętu komputerowego według konfiguracji zawartej w części 4 SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał.
W przypadku złożenia oferty równoważnej na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w sposób jednoznaczny zaznaczone na specyfikacji technicznej (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. |
Termin składania ofert upłynął: 07/08/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa i montaż do wskazanych pomieszczeń
w siedzibie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych.
Część I – dostawa i montaż 2 szt. klimatyzatorów typu SPLIT w pokoju 204 i 205 budynek „B”, o następujących parametrach technicznych:
- moc chłodnicza min. 4,2 kW,
- poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej max. 42 dB(A),
- gwarancja minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
Ponadto Wykonawca powinien zapewnić w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy dwa razy w roku.
Część II – dostawa i montaż klimatyzatora typu SPLIT w pokoju 16 w budynku „E”, o następujących parametrach technicznych:
- moc chłodnicza min. 3,5 kW,
- poziom ciśnienia akustycznego jednostki wewnętrznej max. 42 dB(A),
- gwarancja minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
Ponadto Wykonawca powinien zapewnić w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy dwa razy w roku.
Dokładna lokalizacja urządzeń wskazana zostanie podczas OBOWIĄZKOWEJ wizji lokalnej, której można dokonać po uprzednim kontakcie telefonicznym z p. Andrzejem Szułczyńskim – w godz. 700 – 1200,
tel. (061) 852-85-03 w.200 |
Termin składania ofert upłynął: 20/07/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych na parkingu mieszczącym się na terenie Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji – Formularz ofertowy: (wyrównanie powierzchni, wyłożenie tłucznia, ubicie powierzchni, wysypanie żwirem) |
Termin składania ofert upłynął: 11/07/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Roczna, sukcesywna dostawa do ICHB PAN w Poznaniu preparatów promieniotwórczych w ilościach i asortymencie wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ – Formularz ofertowy. |
Termin składania ofert upłynął: 10/07/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa i montaż do wskazanych pomieszczeń
w siedzibie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych. |
Termin składania ofert upłynął: 04/07/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego zestawu do dokumentacji i analizy żeli wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w obsłudze oprogramowania |
Termin składania ofert upłynął: 27/06/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 173/06 remont
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Wykonanie robót dekarskich, malarskich, okładzinowych, instalacyjnych i drogowych w pomieszczeniach biurowych i robót montażowych w łazienkach budynków Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu |
Termin składania ofert upłynął: 12/06/2006 |
Rozstrzygnięcia:
rozstrzygnięcie
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Przetarg nieograniczony częściowy na roczną dostawę odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych, probówek i końcówek do pipet oraz rękawiczek jednorazowych |
Termin składania ofert upłynął: 02/06/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Sukcesywna dostawa środków czystośi do IChB PAN s Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w specyfikacji asortymentowej.
Dostawa obejmować ma przywóz towaru do siedziby Zamawiajacego oraz rozładunek. |
Termin składania ofert upłynął: 15/05/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dobór, dostawa oraz montaż do siedziby Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych. |
Termin składania ofert upłynął: 15/05/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
169/06 Bilety
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych, promowych w ruchu krajowym i międzynarodowym wraz z przypisanymi ubezpieczeniami, sprzedaż dodatkowych ubezpieczeń podróżnych oraz pośrednictwo wizowe |
Termin składania ofert upłynął: 20/04/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
168/06 Komputery
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na zakup i dostawa sprzętu komputerowego, notebooków, oprogramowania i dodatkowych elementów komputerowych do siedziby Zamawiającego. |
Termin składania ofert upłynął: 21/03/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na Dobór, dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych |
Termin składania ofert upłynął: 24/01/2006 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na dostawę spektrometru magnetycznego rezonansu jądrowego 400 MHz (9.4 T) oraz spiralnego agregatu sprężarkowego, filtra i osuszacza sprężonego powietrza do spektrometru NMR |
Termin składania ofert upłynął: 15/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na dostawę do IChB PAN w Poznaniu systemu do elektroforezy białek ze stabilizacją temperatury |
Termin składania ofert upłynął: 08/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 163/05 Serwer
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego systemu serwerów dyskowo-sieciowych |
Termin składania ofert upłynął: 04/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania |
Termin składania ofert upłynął: 03/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na roczną prenumeratę czasopism zagranicznych wraz z dostawą do ICHB PAN w Poznaniu |
Termin składania ofert upłynął: 02/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na roczną prenumeratę czasopism wraz z dostawą do ICHB PAN w Poznaniu. |
Termin składania ofert upłynął: 02/11/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na ubezpieczenia majątkowe, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne dla IChB PAN w Poznaniu |
Termin składania ofert upłynął: 14/10/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na dostawę do IChB PAN w Poznaniu aparatu PCR (termocykler) i zamrażarki |
Termin składania ofert upłynął: 03/08/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na roczną, sukcesywną dostawę do IChB PAN w Poznaniu preparatów promieniotwórczych. |
Termin składania ofert upłynął: 13/07/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na dostawę do IChB PAN w Poznaniu termocyklera i zamrażarki. |
Termin składania ofert upłynął: 07/07/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na dostawę wykładziny dywanowej do do Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu |
Termin składania ofert upłynął: 30/06/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na zazakup i dostawa zestawów komputerowych,dodatkowych elementów komputerowych, licencji, elementów sieciowych i elektrycznych |
Termin składania ofert upłynął: 30/06/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 154/05 remont
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na wykonanie robót malarskich, okładzinowych i montażowych w pomieszczeniach budynków Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu |
Termin składania ofert upłynął: 06/06/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 153/05 Papier
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na roczną, sukcesywną dostawę do ICHB PAN w Poznaniu papieru oraz folii do drukarek i kserokopiarek. |
Termin składania ofert upłynął: 03/06/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na roczną dostawę odczynników chemicznych, probówek i końcówek do pipet oraz rękawiczek jednorazowych
nr PN 152/05 |
Termin składania ofert upłynął: 25/05/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 151/05 Papier
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na na roczną, sukcesywną dostawę do ICHB PAN w Poznaniu papieru oraz folii do drukarek i kserokopiarek. |
Termin składania ofert upłynął: 05/05/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
|
Sygnatura:
PN 149/05 Bilety
|
|
|
Opis:
przetarg nieograniczony
na roczną, sukcesywną rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych, promowych w ruchu krajowym i międzynarodowym wraz z przypisanymi ubezpieczeniami, sprzedaż dodatkowych ubezpieczeń podróżnych oraz pośrednictwo wizowe |
Termin składania ofert upłynął: 01/04/2005 |
Rozstrzygnięcia:
-
|
|
Pozostałe zamówienia dla:
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
w serwisie
Platforma Zakupowa
|
|
|
|
<< poprzednie
następne >>
|